סערה: הליכוד השווה בין עובדי נמל ורשות השידור למחבלי חמאס

בסרטון התעמולה הפרובוקטיבי של "הליכוד" בו משתתף בנימין נתניהו בעצמו, נערכת השוואה למעשה בין עובדי רשות השידור ובעלי חברות סלולר למחבלי חמאס. הליכוד: "הומור" (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: הליכוד)

חצו קו אדום? סרטון תעמולה שפרסמה הערב (מוצאי פורים) מפלגת הליכוד ובו מופיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך למעשה השוואה בין עובדי נמל, רשות השוידור ובעלים של חברת סלולר לשעבר - ללא פחות ממחבלי חמאס. כולם יחד, מוצגים כחברים בקבוצת תמיכה לנפגעי "הישגי" נתניהו.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן תקף בחריפות את הסרטון: "סרטון שמייצר השוואה בין עובדים למחבלים רוצחים מהווה חצייה של קו אדום. מדובר באמירה מעוררת שאט נפש אשר אין לה מקום בישראל. יש לגנות את התופעה הזאת ועל סיעת הליכוד והעומד בראשה להתנצל בפני כל אזרחי המדינה".

גם בנמל אשדוד הביעו זעזוע מההשוואה המקוממת. מני גבאי ואבינועם שושן, חברים מרכזיים בוועד עובדי הנמל מסרו: "עובדי נמל אשדוד מזועזעים מכך שראש ממשלה בישראל משווה עובדים, אזרחי מדינת ישראל נאמנים, לאנשי חמאס. תתבייש לך. כנראה שהמצוקה הרבה שבה אתה מצוי העבירה אותך על דעתך ומי שמסוכן למדינת ישראל הם לא העובדים והפועלים, אלא אתה מר נתניהו".

ח"כ שלי יחימוביץ' מ"המחנה הציוני" תקפה בחריפות את נתניהו בפייסבוק. "הסרטון שהפיץ היום הליכוד על ה'רפורמות' לכאורה שביצע, בכיכובו של נתניהו עצמו, הוא סרטון הסתה נתעב ובלתי-נסלח נגד עובדים. עובדת רשות השידור, עובד נמל, ובעלים של חברת סלולאר מושווים למחבל חמאס, מועלים שם על עמוד הקלון, והופכים מטרה לעלבונות קשים" כתבה יחימוביץ'.

"העובדה שהסרטון רצוף שקרים (לא בוצעה רפורמה בנמלים, לא בוטלה האגרה, לא מוגר החמאס, ואת הרפורמה בסלולאר עשה כחלון ולא ביבי) – היא פחות חשובה. מה שנורא זו השנאה וההסתה כלפי בני אדם עובדים רגילים. התעוב הפומבי, הלא אחראי, שמפגין ראש ממשלה מכהן, בהפקרות ובחוסר אחריות, כלפי אזרחיו. יש כל כך הרבה לרפא ולתקן אחרי ביבי. העובדה שהליכוד התנצל לפני זמן קצר על הסרטון, לא רלוונטית. העובדה שכתב השטנה הזה יצא תחת ידו היא בושה וכלימה".

בליכוד טענו שמדובר ב"הומור": "מדובר בתשדיר שסוקר כמה מהישגי הממשלה אשר נעשה בהומור לרגל חג הפורים. לא הייתה שום כוונה להשוות מישהו לחמאס ולא לפגוע בעובדים רבים ומסורים. הסרטון לא ישודר יותר ואנו מתנצלים אם מישהו נפגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר