מרזל: תוקפי אלי ישי עושים נזק למחנה הימין

פעיל הימין ברוך מרזל, המשובץ במקום הרביעי במפלגת "יחד" של אלי ישי, התייחס להתקפות נגדו בעלוני השבת של הציונות הדתית ואמר כי העומד מאחוריהן "עושה נזק לימין" (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

פעיל הימין ברוך מרזל, המוצב במקום הרביעי של מפלגת "יחד" בראשות ח"כ אלי ישי, תקף הערב (מוצאי שבת) מודעות שהופצו בעלוני השבת של הציונות הדתית ובהן נטען כי ח"כ ישי הוא "שמאלני". לדבריו: "לא אתפלא אם מי שעומד מאחוריהן הם גורמים המבקשים לעשות נזק לימין".

לפי הדיווח באתר החדשות הדתי לאומי סרוגים, :נאמני ארץ", הגוף העומד מאחורי המודעות נגד ישי, זוכה לתרומות מתורם אלמוני. בין היתר מופיעים במודעות ציטוטים של ישי לפיהם הוא תמך בהסכם אוסלו ובפינוי חברון. בבית היהודי טענו כי אינם עומדים מאחורי המודעות.

"הטריק של רביב דרוקר ברור, רק לפני שבועיים הוא יצא נגדי וקרא להחרים את מפלגת אלי ישי שחוברת לכהניסט, ברוך מרזל" אמר הערב מרזל "באותו ראיון הביע דרוקר שהוא איש שמאל קיצוני געגוע לימים שבהם הרב כהנא זכר צדיק וקדוש לברכה היה מוחרם וטען שאלי ישי מחזיר את הימין הקיצוני לקונצנזוס".

"לאחר שדרוקר ראה שזה לא הולך ואיש לא מתייחס לדרישה שלו שישי יסלק אותי מהרשימה, הוא שינה את השיטה והחליט לטעון שישי אמר לו שהוא שמאלני, מיותר לציין איזו אמינות יש לדברים שבאים מפי מי שכל מהותו הוא להוריד את שלטון הימין ולהעלות את השמאל לשלטון".

"אני יכול להעיד על ישי שבכל השנים היה תמיד בצד של הימין, ישי היה הפוליטיקאי הכי טוב לימין בכל המערכה על גוש קטיף, בניגוד לאחרים שלא היו שם או שהיו שותפים אז לממשלת שרון, ישי נלחם נגד המהלך, גם בקמפ דוד ישי הפיל את ממשלת ברק שהלכה למהלך מדיני, וגם ציפי לבני העידה שללא התנגדות ישי היא הייתה הופכת לראש ממשלת ישראל".

מרזל הוסיף ואמר: "יש לנו חומרים רבים שמטה ההסברה שלנו אסף שיכולים לפגוע קשות מאוד במפלגות המתחרות בנו על קולות הימין, אך ישי מתנגד להוציא את החומרים ואינו מוכן לפעול בניגוד לדעת רבותיו ולתקוף את אותן מפלגות, מתחרות, פעם אחר פעם אנשי הקמפיין דורשים ממנו אלי ,בוא נגיב, אסור לשתוק, אך ישי אומר – יש לנו אחריות לכל מחנה הימין, ירי בתוך הנגמ"ש יעלה את שלטון הרצוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר