בשורות טובות: שיפור במצבו של הגר"ש וואזנר

לדברי הרופאים, חל שיפור במצבו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר בן ה-101, שאושפז בסוף השבוע לאחר שהתברר כי הוא סובל מדלקת ריאות. "הטיפול האנטיביוטי משפיע" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בשורות טובות מגיעות הערב (מוצ"ש) מבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. לדברי הרופאים, חל שיפור במצבו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר בן ה-101 שאושפז בסוף השבוע לאחר שהתברר כי הוא סובל מדלקת ריאות.

גורמים בבית החולים מסרו כי הטיפול האנטיביוטי הניתן דרך הווריד משפיע את פעילותו, ובעקבות כך ניכרת התאוששות במצבו הבריאותי.

כזכור, בערב החג, במהלך צום תענית אסתר, התקיים בביתו של מרן הגרש וואזנר כינוס מיוחד בראשות גדולי הדור מרנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שר התורה הגר"ח קנייבסקי ואדמו"רים רבים לטובת אחתץ מקופות הצדקה, אולם מרן פוסק הדור לא השתתף בסופו של דבר באירוע בשל חולשתו.

גם במהלך חג פורים לא יצא מרן פוסק הדור לשמיעת קריאת המגילה בישיבת חכמי לובלין שבנשיאותו ואף לא קיבל קהל לעצה ולברכה כמנהגו בכל שנה.

ביום חמישי החמיר מצבו ולאחר התייעצות רפואית עם בני המשפחה הוחלט לאשפזו בבית החולים מעייני הישועה. הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של מרן רבי שמואל הלוי בן רחל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר