אימה בבירה

ילדים טענו שעברו תקיפות; מצלמות האבטחה "טופלו"

מה עובר על אחת השכונות המוכרות בירושלים הצפונית? מספר הורים פנו בתקופה האחרונה לאתר 'כיכר השבת' וסיפרו על תקיפות סדרתיות כנגד ילדים בתלמוד תורה ובשכונה • מצלמות אבטחה שתיעדו לכאורה אירועים מוזרים עברו מה שנראה כ"טיפול" לטיוח המקרים • "כיכר השבת" העביר את החומרים למשטרה (פלילי)

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

האם רשת לתקיפה חמורה של ילדים פועלת בצפון בירושלים? בחודשים האחרונים הצטברו במערכת "כיכר השבת" פניות של מספר הורים לילדים מודאגים המתגוררים או לומדים בשכונה בצפון ירושלים, מהן עולה חשד כי ילדיהם הותקפו על ידי גורמים בשכונה.

ההורים שפנו ל"כיכר השבת", מספרים על מה שנראה כמספר תוקפים 'מאורגנים' המבצעים את מעשיהם באופן סידרתי, כשלטענתם הדבר נמשך כבר במשך שנתיים. חלק מהילדים שלמדו באחד מתלמודי התורה המוכרים בשכונה, סיפרו על תקיפות קשות שעברו על ידי גורמים שהוציאו אותם מחוץ למוסד.

לטענת ההורים, האבטחה באותו תלמוד תורה הייתה לקויה, כששומר הוצב אך ורק בכניסה אחת לתלמוד התורה, בעוד שאר הכניסות והפתחים נותרו בלא הגנה. ההורים מספרים כי "הליקויים תוקנו אך ורק לאחר התערבות אגרסיבית של הורים במקום".

סרטוני מצלמות האבטחה מבית הספר עברו "עריכה"? (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

הילדים דיווחו, כך לפי ההורים, כי בשנתיים האחרונות עוברים ילדים בתלמוד התורה ובאזור תקיפות חמורות באופן סידרתי, כשלטענת ההורים: "חלק מצוות ההוראה והעובדים במקום מסייעים לכאורה לתוקפים, אם בסיוע אקטיבי לטענתם ואם בטיוח האירועים הקשים ובכך שלא דיווחו למשטרת ישראל על המקרים החוזרים ונשנים לכאורה".

מצלמות האבטחה עברו "טיפול"?

מצפייה בתיעוד ממצלמות האבטחה שהותקנו באותו תלמוד תורה בעקבות הטענות הקשות שעלו מדברי הילדים, והגיע לידי כיכר השבת, ניתן לראות מספר פעמים מה שנראה כעריכה מכוונת של הסרטונים שנראים כבעייתיים.

"כיכר השבת" העביר את תיעוד מצלמות האבטחה לידי משטרת ישראל לפני כחודשיים, כמו גם פרטים נוספים הקשורים בנושא שהגיעו למערכת. אלא שבמשטרה טוענים כי החקירה טרם התקדמה באופן משמעותי זאת בעקבות קושי בהבאת ההורים והילדים לחקירה בשל הרגישות שבעניין.

שבתי גרברצ'יק, דובר המשטרה למגזר החרדי הפנה למחוז ירושלים במשטרה. מחוז ירושלים סירב להעניק תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר