'הגימלאים': תומכים בבחירות הקרובות באלי ישי

"העמותה לקידום אזרחים ותיקים", הודיעה כי היא תומכת במפלגת יחד בראשות ח"כ אלי ישי, זאת משום שהם מעריכים את פועלו למענם כשר וכח"כ. "נקים חטיבה שתעסוק בזה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(יעקב נחומי - פלאש90)

בחירות 2015: "העמותה לקידום אזרחים ותיקים", הודיעה כי היא תומכת במפלגת 'יחד' בראשות ח"כ אלי ישי. הסיבה: "פעולותיו החברתיות והכלכליות של יו"ר המפלגה, אלי ישי, למען אוכלוסיית הקשישים במדינת ישראל במהלך השנים".

יו"ר העמותה, המונה כעשרים אלף חברים, רותה דנינו, מי שעמדה בעבר מאחורי הקמת מפלגת 'הגימלאים' אמרה: "אנחנו מאמינים בעשיה חברתית משותפת עם אלי ישי ותמיכתנו בו היא על מנת לפעול ולשפר את מצבם של האזרחים ותיקים בישראל. אנחנו מעריכים מאוד את העשייה שלו, הן כשר והן כחבר כנסת.

" הוא תמיד דאג לנו, חוקק את חוק פנסייה חובה שעוזר לנו להזדקן בכבוד, את חוק הנגישות לנכים ומוגבלים ועוד. אני משוכנעת, אחרי ששמעתי את תכניותיו לכנסת ה- 20 בנושאים הכלכליים ונושאי הדיור, שהוא ומפלגתו ימשיכו לדאוג לנו גם בכנסת הבאה".

אלי ישי בירך על הודעת ההצטרפות ואמר: "אנחנו, יחד, מתחייבים לשים 'קץ' למצוקתם של החלוצים בוני הארץ בישראל ולהחזיר לגמלאים את הכבוד והזכויות שמגיעות להם בזכות ולא בחסד. עשינו הרבה למענם, אבל יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר. אנחנו נקים חטיבה מיוחדת במפלגה שתעסוק אך ורק בנושא זה. זה יהיה אחד הנושאים העיקריים עליו נילחם בכנסת ובממשלה הבאה, בעזרת השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר