תשעה ימים לבחירות

הגר"מ יוסף ורעייתו סופגים איומים והטרדות; "מוגי לב"

ימים ספורים לבחירות לכנסת, והחשש מפרסום קלטת נוספת שעשויה לפגוע בש"ס מטלטל את הצמרת הספרדית. בנו של מרן הגר"ע ורעייתו נתונים תחת מסע הטרדות ואיומים. הרבנית יהודית לבני משפחתה: "אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, מרן מתפלל מלמעלה". אחיה הזהיר: "אם הרדיפה תימשך - אעשה רעש" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי משה יוסף (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: תשעה ימים לבחירות, ובש"ס מפעילים לחצים אדירים בכדי לנסות ולהשיג תמיכה רבנית מכל מקום אפשרי. החשש הגדול בש"ס, בין היתר, הוא מחשיפת קלטת נוספת של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בה הוא מדבר כנגד יו"ר ש"ס אריה דרעי. החשש בתנועה מנזק מפרסום שכזה גובר בעקבות הנזק שנגרם למפלגה אחרי הקלטת הקודמת.

דרעי עצמו התבטא הערב ואמר כי "באחריות אין עוד קלטות", זאת בזמן שבמחנה אלי ישי טוענים כי ישנה קלטת נוספת. ישי עצמו אף אמר כי אם יחשוף קלטת שמחזיק הרי שלדבריו "ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה".

בין היתר, מופעלים בימים אלו לחצים מכיוון ש"ס על הגאון רבי משה יוסף ורעייתו הרבנית יהודית, שהיו הזוג הקרוב ביותר למרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

הגר"מ יוסף ורעייתו החליטו שלא להתערב בבחירות ו"להשתחרר מהחיים הציבוריים אחרי שנים שהיו בקדמת הבמה" כפי שמסביר קרוב משפחה, אך למרות זאת לרחוב הקבלן 45 מגיעים איומים בטענה כי לכאורה בני הזוג הם אלו שמחזיקים בקלטות. במקביל, נעשו פניות לבני הזוג בכדי שיתערבו בבחירות, כאשר יש מי שמקשרים גם את פרשת הירושה של מרן זצ"ל לבחירות.

אחת הדרכים להפעיל לחץ על בני הזוג, היא באמצעות הדלפה לכלי התקשורת של עותק מיומן פרטי שכתבה הרבנית יהודית יוסף, בניסיון להביך את הגר"מ יוסף ורעייתו.

הגר"מ יוסף ורעייתו החליטו שלא להגיב ולא להתייחס לפרסומים סביבם: "הרב משה עושה הכל בשביל השקט, הוא בוחר לשתוק למרות המתקפות נגדו. כמו שאמרתי, הם רוצים חיים פרטיים" הסביר בן משפחה.

הרבנית יהודית יוסף

הרבנית יוסף מקבלת גם היא הודעות מידי יום מפעילים שונים, היא מצידה מגיבה בהודעה קצרה: "אנא ממכם תניחו לנו".

לידי "כיכר השבת" הגיע טקסט ששלחה הרבנית יהודית יוסף לבני המשפחה, ובו היא מתייחסת לאיומים וההטרדות: "משפחה יקרה! כפי שאתם יודעים, אנחנו עוברים ימים לא פשוטים. אבל ב"ה בימים האחרונים, כ"ק האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא ביקש לשלוח לי מסר על ידי הרב משה, שהזכות שהיתה לנו היתה כה יקרה ולכן אנחנו משלמים לפעמים בעוגמת נפש בעולם הזה, אבל הדבר החשוב הוא העולם הבא, ושם הוא מקום השכר האמיתי. כי בעולם האמת אין מקום לשקר! לכן בכל ערב אני מודה להקב"ה על כל עוגמות הנפש ומאמינה באמונה שלימה שמרן זצ"ל למעלה מתפלל ושומר עלינו בכל כוחו".

לדבריה: "הרב תמיד היה אומר לי, כשהיו מדברים עליו בתקשורת ותוקפים אותו, הייתי ממש נהיית חולה, והוא היה זה שמרגיע אותי ואומר: למי אני צריך לתת דין וחשבון, לתקשורת? לאנשים? הרי כשאני יבוא לעולם הבא יתבעו אותי על כל מה שיכולתי לעשות למען עם ישראל ולא עשיתי. כעת אני יודע שיש לי מה לענות בעולם הבא!" זה מה שמלווה אותי כל חיי. המילים האלו. אני יודעת שהיתה לבעלי ולי זכות ענקית! העולם הזה הוא רק פרוזדור בפני העולם הבא!".

מי שיוצאים להגנתם של הגר"מ יוסף ורעייתו הם אחיה של הרבנית יהודית יוסף, ישי ושלומי סודרי. סודרי שלח הבוקר איום מרומז וכתב: "תקשיבו, אני ככה קרוב לעשות כמה טעויות ורעש לא נורמלי, אם תמשיך הפגיעה באחותי הרבנית יהודית יוסף אן בבעלה הרה"ג משה יוסף שליט"א, אנו נפעל בכל הכח שהם לא ייפגעו"

שלומי סודרי התייחס להשמצות נגד אחותו וגיסו הגר"מ יוסף והגדיר את המשמיצים כ"גועל נפש שאנשים פחדנים מוגי לב חסרי יראת שמים וכפוי טובה עשו לאחותי הרבנית יהודית ולגיסי הרב משה".

שלומי וישי סודרי

שלומי סודרי הוסיף וכתב: "דבר אחד אני רוצה לשאול, האם אנשי ש"ס ואנשי אריה דרעי שצועקים כל הזמן שהם הולכים בדרכו של מרן האם זו הדרך?!, כך להיטפל לאנשים שאחרי עשרות שנים שהיו מטפלים במרן והקדישו את כל חייהם בשביל שלמרן יהיה את כל צרכיו ויוכל לשבת וללמוד תורה?!".

הוא המשיך ושאל: "מה פשעם של הרבנית והרב יוסף? שלא קמו בכל (הכוונה כנראה ל"קול") גדול ונתנו תמיכה בש"ס! לא מגיע להם קצת שקט אחרי כל השנים האלו?! אסור להם לחזור לפרטיות שלהם?".

שלומי סודרי הוסיף והתייחס לטענות כי בני הזוג מחזיקים קלטות נגד דרעי וכתב: "מכאן ולפרש את הדברים כאילו מישהו מחזיק איזה קלטת או איום כל שהוא על ש"ס?! דיי! מספיק, תנו להם מנוחה!".

"הרב משה עסוק היום בכדי להוציא את כל מאות אלפי כתבי היד של מרן למען כלל ישראל ועוסק במפעל חייו של מרן כשרות בד"ץ בית יוסף, הרבנית יהודית עוסקי בדור העתיד של ילדי ישראל ברשת גנים, די תנו להם מנוחה!" סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר