בחירות 2015

הרב מזוז: הרב דב ליאור זה גימטריה 'הרב עובדיה יוסף'

בכנס בחירות של מפלגת 'יחד' בנתיבות, ערך מנהיגה הרוחני של המפלגה, הגאון רבי מאיר מזוז, השוואה בין מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל לרב דב ליאור, לאחר שהשניים היו חלוקים ביניהם במשך השנים • "הרב דב ליאור זה גימטריה בדיוק 'הרב עובדיה יוסף' ויש את התמונה שמרן הגר"ע לוחץ לו את היד ומברך אותו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מאיר מזוז בכנס הבחירות, אמש (צילום: דוברות 'יחד')

בחירות 2015: מאות השתתפו אמש (ראשון) בכנסת הבחירות המרכזי של מפלגת 'יחד' בראשות ח"כ אלי ישי בעיר נתיבות בהשתתפות כל ההנהגה הרוחנית והפוליטית של המפלגה החדשה.

מנהיגה הרוחני של המפלגה הגאון רבי מאיר מזוז פתח את דבריו ואמר: "אמרתי להם יש גם אריה, אריה ראשי תיבות הגאון רבי יורם אברג'ל".

בהמשך דבריו, ערך הרב מזוז השוואה שהפליאה את הנוכחים, בין מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, לרב דב ליאור, שהיו חלוקים ביניהם במשך כל השנים.

"כבוד הרב הגאון רבי דב ליאור שיחיה, ראש ישיבת קרית ארבע, שכבד אותנו בנוכחותו", אמר הגר"מ מזוז, "אני יגיד לכם רמז יפה, הרב דב ליאור זה גימטריה בדיוק 'הרב עובדיה יוסף', ויש אפילו את התמונה שמרן הרב עובדיה לוחץ לו את היד ומברך אותו, בניגוד לאלה שמחפשים לשונות רעות ומדברים דברים שלא נכונים, נלחמים בנו על לא דבר".

הרב דב ליאור עם מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (צילום בלעדי: מאיר אלפסי - כיכר השבת)

בדבריו, אמר הרב מזוז כי היתה זו שגיאה כשהיו מי שכינו את ציבור חובשי הכיפות הסרוגות עמלק. "הם עמלק? הם נלחמים בעמלק!", אמר וזאת בהתייחסו לדברים החריפים שהשמיע נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן נגד הציבור הדתי לאומי.

לדברי הרב מזוז: "הטעות האחרונה הייתה כשאמרו נציגי המפלגות החרדיות 'אנחנו הולכים עם השמאל'. עם השמאל פירושו של דבר לחזור על הסכמי אוסלו, לחזור על גוש קטיף, ומרן זצוק"ל כתב בשבט תשס"ג, 'ומה שאמרתי בזמנו על הסכמי אוסלו בטל ומבוטל, זה לא תקף, חשבתי שיהיה שלום אמתי, עכשיו, אני שלום וכי אדבר המה למלחמה'".

בכינוס השתתפו לצד הגר"מ מזוז, הרב דב ליאור, הגאון רבי יורם אברג'ל, הגאון רבי יצחק ברדא, הרב רפאל כהן והרב עובדיה יוסף נכדו של מרו הגר"ע יוסף זצוק"ל לצד חברי רשימת 'יחד' לכנסת ח"כ אלי ישי, ח"כ יוני שטבון, ברוך מרזל, ששון טרבלסי ודודי שוומנפלד.

צפו: דבריו של הרב יורם אברג'ל בכנס (צילום: דוברות 'יחד')

הגאון רבי יורם אברג'ל ציטט בדבריו אמירות אותן ייחס למרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, אמירות שכפי הנראה מופיעות בקלטת שמחזיק בידיו יו"ר 'יחד' אלי ישי.

"מרן, בשנה אחרונה עבר תהפוכות לא קלות. מרן אמר באחד השיעורים המזעזעים ששמענו פעם 'תדונו אותי לכף זכות, אני לא עשיתי שום דבר מעצמי. כפו אותי, לחצו עליי, איימו עלי קצת שיעשו כך או כך. ואני זקן וכבר קשה לי לכתוב. אני לא יכול, הוא אמר, כבר בלווין נאלצתי לעשות מהלך שהוא על אפי וחמתי אבל עדיין אני אוחז שהאיש שבכל ביתי נאמן הוא - הוא הרב אלי ישי'", ציטט הרב אברג'ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר