לאחר הפגישה עם הרב אוירבך

מהלך חדש? הרבי מויז'ניץ נועד כעת עם חה"כ ליצמן

שעה קלה לאחר פגישתם של האדמו"ר מויז'ניץ והגאון רבי שמואל אוירבך, שב הרבי מויז'ניץ לביתו בבני ברק ונועד כעת לפגישה מיוחדת עם יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן • הערכה: פגישת המשך לסוגיית תמיכת 'הפלג הירושלמי' ב'יהדות התורה' • גורמים פוליטיים: "מתרקם מהלך לאחדות השורות" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ עם הגר"ש אוירבך (צילום: שלומי כהן)

מהלך חדש לאחדות? שעה קלה לאחר פגישתם של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ והגאון רבי שמואל אוירבך, מנהיגה הרוחני של תנועת 'בני תורה' ואנשי 'הפלג הירושלמי', שב הרבי מויז'ניץ לביתו בבני ברק ונועד כעת (שני) לפגישה מיוחדת עם יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יעקב ליצמן.

ההערכה בחסידות הינה כי מדובר בשיחת המשך למפגש הנדיר שהתקיים בשעות הצהריים המוקדמות בין האדמו,ר לרב אוירבך.

בשעה זו מסתגר ח"כ ליצמן בחדרו של האדמו"ר מויזניץ והשניים דנים בנושא שמירת כוחה של היהדות החרדית בבחירות הקרובות.

יצויין כי במהלך פגישתם של גדולי ישראל בירושלים שוחחו הרבי והגר"ש ביחידות במשך כעשרים דקות אולם לדברי גורמים בתנועת 'בני תורה' עד לשלב הנוכחי לא נראה כי נרשמה פריצת דרך במגעים לחיבור תנועת בני תורה להצבעה למען מפלגת יהדות התורה.

"רומסים אותנו במשך שנתיים, משפילים אותנו ולא מתייחסים לסוגיות החשובות לנו וכעת מבקשים את הצבעתנו, היה לא תהיה", אומרים העסקנים בפלג הירושלמי.

מנגד גורמים פוליטים חרדים מעריכים באוזני "כיכר השבת" כי מאחורי הקלעים כן מתרקם לו כאן מהלך חדש לאחדות השורות, אך ספק אם אמנם הוא יצליח ויצא אל הפועל. "לא דיברו בפגישה רק דברי תורה ומנהגי חסידות", מוסיפים הגורמים רמיזה.

כאמור השאלה הגדולה היא האם בעקבות פגישתם של הרבי מויזניץ וח"כ ליצמן כהמשך לפגישתם של גדולי ישראל בירושלים תירשם בכל אופן פריצת דרך שתביא לתמיכת הפלג הירושלמי ברשימת יהדות התורה בבחירות הקרובות לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר