שבוע לבחירות

כוננות שיא בש"ס לאפשרות שקלטת מרן בעד ישי תיחשף

שבוע לבחירות והרוחות בציבור הספרדי-חרדי לא מפסיקות לסעור: השאלה הגדולה שעומדת על הפרק היא האם קלטת הוידאו הלוהטת עליה מדברים אנשי אלי ישי בתקופה האחרונה תפורסם או שיוחלט לצנזרה. עוד ב"כיכר TV": עדכון מבית החולים בו מאושפז הגר"ש וואזנר וסקירה של האקסיפיריה Z3 של סוני (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: כיכר השבת)

בחירות 2015: שבוע לבחירות והרוחות בש"ס ובציבור הספרדי לא מפסיקות לסעור. השאלה הגדולה שעומדת על הפרק היא האם קלטת הוידאו הלוהטת עליה מדברים במחנה אלי ישי בתקופה האחרונה תפורסם עוד השבוע או בתחילת השבוע או שתיגנז ולא תפורסם כלל.

באשר לתוכן הקלטת, אם להסתמך על דברי הגאון הרב יורם אברג'ל, הרי שמרן הגר"ע יוסף מתיר בה לישי להקים מפלגה ואף מסביר מדוע אריה דרעי מונה לתפקיד יו"ר ש"ס. לדברי גורמים שראו את הקלטת, מרן הגר"ע יוסף היה מודע לעצם צילום הוידאו ואף מתייחס לכך בקלטת.

גם בתוככי מפלגת 'יחד' הדעות חלוקות באשר לפרסום החומר המטלטל. בעוד יש הטוענים כי יש להוציא את הקלטת בכדי שהציבור יידע את האמת, אחרים סבורים כי אין עניין ערב הבחירות להיגרר לעימות חריף נוסף עם תנועת ש"ס.

מנגד, בתנועת ש"ס תוקפים בחריפות את ישי ואומרים כי בזמן שעם ישראל התפלל לרפואתו של מרן הגר"ע יוסף, אלי ישי דאג להקליט את הרב.

עוד במבזק:

• קצת יותר משבוע לבחירות, מסיר יו"ר המחנה הציוני יצחק בוז'י הרצוג את הכפפות ותוקף חזיתית את ראש-הממשלה בנימין נתניהו. בהתייחסו לסרטון התעמולה של הליכוד שבו הושוו עובדי הנמלים ורשות השידור למחבלים כתב היום הרצוג: "על שנאת חינם חרב בית המקדש. נתניהו מפלג את העם. הוא משסה ציבור בציבור, מכפיש קבוצות אוכלוסייה שלמות", אמר הרצוג והוסיף: "נתניהו מפלג את העם, בזה הוא טוב מכולם. בלשקר, לקרוץ, לשסות ולהדיח".

בתגובה לדברים, אמרה חברת-הכנסת מירי רגב כי "דבריו של בוז'י הם פרפורי הגסיסה האחרונים שלו. בוז'י", הוסיפה רגב, "אני מציעה שתלך להתאמן על מיתרי הקול שלך כי חבל על המאמץ".

• מצבו של מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר מוסיף להיות קשה. שלום לכתבנו ישראל כהן, שנמצא במרכז הרפואי מעייני הישועה.

• האקסיפיריה Z3 הוא התשובה של סוני למכשירי הדגל של סמסונג ו-HTC. האם הוא מצליח לעמוד במשימה? כתב כיכר השבת דיגיטל, חיים אבני, בדק אותו.

• איך מגיב החך האמריקאי לאוכל הישראלי? זה מה שקרה כשכמה אמריקאים טעמו לראשונה שקשוקה, סביח, בורקס ופיתה עם זעתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר