בר שלום תוקפת: "דרעי לא איש קל, ישי לא יזם מספיק"

הרבנית עדינה בר שלום מתחה ביקורת על יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר "יחד" אלי ישי. "אריה לא מסתכל ימין ושמאל, יש אנשים מסביבך, הוא לא מסוגל. אלי ישי לא יזם מספיק" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בר שלום ודרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל וחברת מועצת הנשים של ש"ס, יוצאת במתקפה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'יחד' ח"כ אלי ישי.

במהלך דברים שנשאה בר שלום בכנס של פעילים מיוזמת ז'נבה היא ביקרה את אלי ישי ואמרה: "אלי חבר לעולים להר הבית, שאבא אסר את זה בגלוי ודיבר מעל כל במה ואבא לא היחיד, כל הרבנים החרדים אוסרים את העליה להר הבית. האחים שלי גם העזו ואמרו שאלו שעולים להר הבית גורמים לשפיכות דמים, עד כדי כך".

"אבא ביקש שאלי ישי יישאר במפלגה. אבא לא רצה שום פילוג, אלי ישי ואריה היו חביבים עליו תמיד, אבא החזיר את אריה מפני שהוא הרגיש שאין לו כוחות יותר, אלי היה בחור נהדר - לא מספיק יזם, בשביל להחזיק על הכתפיים שלו מפלגה כל כך גדולה כמו ש"ס.

לדבריה "אבא רצה שיעבדו יחד, היה ברור לאבא שאריה לא יגיע כמספר שנים, היה ברור לאבא. אם קורים לזה סחיטה, אז תקראו לזה סחיטה, אבל היה ברור לאבא כשהוא מביא את אריה שהוא יהיה מספר אחד. אריה לא יכול להיות מספר 2".

בר שלום נשאלה על כך שדרעי לא אפשר לישי להספיד בעצרת השבעה לגר"ע יוסף ואמרה: "אחר כך הוא ביקש סליחה עשר פעמים, זה היה כבר לפני שנה וחצי. אריה בקש ממנו סליחה בציבור ובפרטי". בהמשך התייחסה בר שלום לעובדה שלדבריה "אני שומעת את החוסר אונים של אלי להסתגל למצב של להיות מספר שתיים, הוא לא היה מסוגל".

בשלב זה יצאה בר שלום במתקפה נגד אריה דרעי ואמרה: "אריה הוא לא איש קל, אריה הוא בן אדם שדוהר קדימה לא מסתכל ימין - שמאל. יכול להיות שהמעלה הזו היא גם חיסרון, תסתכל יש אנשים מסביבך, הוא לא מסוגל לעשות את זה".

בר שלום שנשמעת מודאגת מהתנהלות דרעי הוסיפה ואמרה: "אני לא יודעת איך הוא ימשיך להתנהג עם שמונה חברי כנסת, בתקווה שיהיו גם יותר, לא יודעת איך הוא יתנהג. הוא לא משתף מספיק אנשים, אני מדברת אתכם בכנות, הוא לא יודע לשתף אנשים בדהירה שלו קדימה למען הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר