צפו: מוחמד זועבי תומך ברה"מ בנימין נתניהו

מוחמד זועבי, קרוב משפחתה של ח"כ חנין זועבי, הגיע לכנס הליכוד והביע תמיכה במפלגת הליכוד ובראש הממשלה בנימין נתניהו: "תמיד הגן על מדינת ישראל ועם ישראל". צפו(בחירות)

(וידאו: מתוך עמוד הפייסבוק של מוחמד זועבי)

מוחמד זועבי, קרוב משפחתה של ח"כ חנין זועבי, הגיע הערב (שני) לכנס "הליכוד" והביע תמיכה במפלגה ובעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו.

זועבי נעמד מול נתניהו, שהשתתף בכנס, ואמר: "אני ישראלי, ערבי, ציוני גאה. באתי כאזרח פשוט כדי לתמוך ולעודד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת מפלגתו. באתי למתוך במנהיג של כל אחד ואחד מאזרחי ישראל. מנהיג שהיה תמיד שם לעם היהודי. באתי לתמוך במנהיג שאף פעם לא ייכנע. הזמן שהעם היהודי נכנע הסתיים. אנחנו חיים במדינת העם היהודי".

זועבי הוסיף, "נתניהו עמד, עומד ויעמוד מול כל העולם כשמדובר על הביטחון של מדינת ישראל ושל אזרחי ישראל וכשמדובר על העתיד של העם היהודי שמגיע לו לחיות בשקט ושלום במדינת העם היהודי".

זועבי פנה לראש הממשלה: "אני אוהב אותך, מעודד אותך ואנחנו איתך. בעזרת השם אתה תהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל".

נתניהו ניגש לזועבי, חיבק אותו ואמר: "הוא ייצג את הליכוד בכנסת". כזכור, זועבי התפרסם במהלך מבצע "שובו אחים" להחזרת שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו ונרצחו. זועבי פרסם אז סרטון שעורר סערה בו תקף את החוטפים. בעקבות כך הוא קיבל איומים על חייו ונאלץ לברוח מהארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר