כיכר TV • בלעדי

הרב עמאר לצד הרב מאזוז: 'אשרי הדור שהרב שרוי בו'

על הרבנים הראשיים וכן לרבני הערים נאסר להתערב בבחירות, אך לידי כיכר השבת הגיעה הקלטה מכינוס סגור ובה נשמע רבה של י-ם הרב שלמה עמאר מביע תמיכה גורפת ברב מאיר מזוז, מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' • "אשרי הדור שראש הישיבה שרוי בו, ינחה אותנו עד ביאת המשיח". צפו במבזק (כיכרTV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ערכיה: כיכר השבת; תמונה: באדיבות המצלם)

בחירות 2015: לרבנים הראשיים לישראל וכן לרבני הערים אמנם אסור להתערב בבחירות, אך כל רב מביע את דעתו במי הוא תומך בבחירות, במרומז וזאת כדי לא לעבור על החוק.

הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שכידוע תומך בתנועת ש"ס, תוקף בימים האחרונים את מפלגת 'יחד' ואת רבניה כשהוא רומז במיוחד על מועצת הרבנים של המפלגה החדשה.

"כיכר השבת" חושף כעת כי כתשובה למתקפות הללו, התייצב אמש (שני) הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר לצידו של הגאון רבי מאיר מזוז, מנהיגה הרוחני של 'יחד', והביע בו תמיכה פומבית.

בכינוס סגור בו השתתפו הגר"מ מזוז והגר"ש עמאר, התייחס הגר"ש להנהגתו של הרב מזוז ואמר: "קצת למדתי מהים הגדול של הדקדוק של ראש הישיבה, בלי עין הרע, אשרי הדור שראש הישיבה שרוי בו, יהא רעוא שהדור לא יתייתם מכבודו, וכבודו ינחה אותנו עד ביאת המשיח, אמן".

כזכור, בשבוע שעבר תקף הראשל"צ הגר"י יוסף את רבני 'יחד' ואמר: "יש כאלו בבני ברק שרוצים לעקור את המורשת של הרב ומחברים ספרים על ימין ועל שמאל. כל מיני ירחונים וקבצים כל חודש. כל זה נועד לגדל את שמם ולהוריד את הפסקים של מרן. זה המצב היום - מלחמה כזו חס ושלום להשכיח את תורתו של מרן".

עוד במבזק:

  • בעוד שבוע יבחר עם ישראל את הכנסת הבאה. סגן עורך משפחה, אריה ארליך, על הישורת האחרונה במערכת הבחירות.
  • ענקית הטכנולוגיה אפל השיקה אתמול (שני) את השעון החכם שלה. האם זו תחילתה של מהפכה או שמדובר מוצר לחובבי גאדג'טים בלבד? הנה כתבתו של חיים אבני.
  • וגם: כוכב הרשת שאול קרויזר תועד נוזף באחד מעובדיו לאחר שנישק מזוזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר