דאעש פרסום סרטון בו נראה ילד מוציא להורג "מרגל מוסד ישראלי"

ארגון הטרור הרצחני דאעש פרסם סרטון בו נראית לכאורה הוצאתו להורג של "המרגל הישראלי" - מוחמד סעיד מוסלם, ישראלי-ערבי ממזרח ירושלים, על ידי ילד (חדשות, בעולם)

מתוך הסרטון המחריד שפרסם הארגון (צילום מסך)

ארגון הטרור הרצחני דאעש פרסם סרטון בו נראה לכאורה ילד מוציא להורג בירייה את "מרגל המוסד הישראלי" - מוחמד סעיד מוסלם, ישראלי-ערבי ממזרח ירושלים.

"פנינו לעבר ירושלים", נאמר בסרטון, כאשר חמוש מהארגון אומר בצרפתית: "יהודים, אללה העניק לנו חסד לרצוח את הנתינים שלכם על אדמת צרפת. הנה האריות הצעירים של הח'ליפות. הם יהרגו את מי שנשלח על ידי המוסד הישראלי הטיפש בכדי לרגל אחר הסודות של המוג'אהידין ושל המוסלמים. מדובר במרגל וכופר מטונף. אללה סיכל את המזימה שלכם ולא השגתם דבר".

כזכור, לפני כחודש פרסם דאעש ראיון עם מוחמד סעיד מוסלם במגזין הארגון "דאביק", שם הוא סיפר כי גויס למוסד על ידי שכן יהודי שלו, קצין משטרה. כמובן שכל מה שנאמר במגזין על ידו נלקח בערבון מוגבל, מאחר ועדיין לא ברור מה היו מעשיו של מוסלם יחד עם פעילי הארגון.

"הוא בא אליי יום אחד ושאל אם אני רוצה לעבוד עבור המודיעין הישראלי", סיפר מוסלם אז בראיון. "הוא שאל את אבא שלי ואח שלי מה הם חושבים ושניהם עודדו אותי ואמרו לי שזו עבודה טובה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר