"גרמת לנו עגמת נפש"

בן גביר דורש פיצוי של 500 אלף שקלים מיהודה אבידן

עו"ד איתמר בן גביר דורש פיצויים מאיש ש"ס יהודה אבידן בסך 500,000 שקלים בעקבות התבטאות שלו בשידור ברדיו 'קול חי 'נגד איתמר בן גביר וברוך מרזל, מועמד מפלגת 'יחד' לכנסת • "במעשים שייחסת לנו ביזית אותנו וגרמת לנו עגמת נפש רבה ונזק כבד", טוען עו"ד בן גביר במכתבו (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יהודה אבידן ואיתמר בן גביר (צילום: שלומי כהן, מרים אלסטר - פלאש 90)

בחירות 2015: עו"ד איתמר בן גביר דורש פיצויים מאיש ש"ס יהודה אבידן בסך 500,000 שקלים בעקבות התבטאות שלו בשידור ברדיו 'קול חי 'נגד איתמר בן גביר וברוך מרזל, מועמד מפלגת 'יחד' לכנסת.

במכתב ששלח בן גביר לאבידן הוא כותב לו: "בתאריך כ"ג שבט עלית לשידור ברדיו קול חי ובין היתר אמרת 'לא יכולתי שלא למחות שאותו אדם ברוך מרזל וחבריו למחנה אליהם הוא משתייך.. אני חושב שאדם שרדף את הרב עובדיה הוא והמחנה שלו...'".

בן גביר כותב לאבידן: "בשלב זה מרשי, ברוך מרזל שהדברים נועדו להסב לו פגיעה עצומה, קטע אותך ואמר בצורה מפורשת 'אתה משקר, אני אתבע אותך דיבה', אך לצערי לא חזרת בך מהדברים הקשים".

לדברי בן גביר: "נכבדי, אין ספק שיש בדברים שפרסמת משום לשון הרע: מרשיי ואני מעולם לא הפגנו מול הבית של הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, ויש בדברים שקר גמור ופגיעה בשמנו הטוב".

עוד טוען בן גביר: "במעשים שייחסת לנו ביזית אותנו וגרמת לנו עגמת נפש רבה ונזק כבד".

ואז פונה בן גביר לאבידן ומבקש: "על כן אני מבקש פונה אליך בטרם הגשת התביעה ודורש, פיצוי על סך חמש מאות אלף שקל, נציין כי לדעתי סכום הנזק שנגרם גבוה פי כמה אך מטעמי פשרה נסכים לפיצוי בסכום זה בכדי לפתור את המחלוקות מחוץ לבית המשפט".

פנינו ליהודה אבידן כדי לקבל את תגובתו אך זו לא נתקבלה עד לשעת פרסום הידיעה. לכשתתקבל נפרסמה במלואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר