שישה ימים לבחירות

אריה דרעי: "ש"ס תמליץ על נתניהו, אין סרט אחר"

בזמן שהרצוג ולבני צוברים תאוצה בסקרים, מבהיר יו"ר ש"ס כי מפלגתו תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה. "ש"ס תמליץ על ביבי לראשות הממשלה, לפי קווי יסוד חברתיים כמו בימי בגין. אין סרט אחר", אמר דרעי וסיפר על געגועיו לליכוד של פעם. "בעשור האחרון הליכוד חיפש לו שותפים חדשים" (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יתמוך בנתניהו, אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי מצהיר היום כי "ש"ס תמליץ על ביבי לראשות הממשלה, אין סרט אחר".

בסרט תעמולה חדש של ש"ס מצהיר דרעי כי המפלגה תתמוך בנתניהו לתפקיד ראש ממשלת ישראל: "ש"ס והליכוד תמיד הלכו יד ביד, ש"ס הייתה הנשמה של הליכוד, כמו מזוזה לבית. הרי בינינו, גולנו גדלנו באותה שכונה, על העלייה לתורה בבית הכנסת בשבת, עם פיוטי הסליחות בחודש אלול, מול ה'אלו' שהסתכלו עלינו מגבוהה".

דרעי תקף ואמר: "התרחקנו חברים, בעשור האחרון הליכוד חיפש לו שותפים חדשים. פעם אחת שרון הולך עם טומי לפיד, פעם שנייה ביבי הולך עם יאיר לפיד. חברים, מה לכם ולאנשים האלה, שידועים לדוג רק לעשירים?".

בשלב הזה מצהיר דרעי: "הנה, אני אומר לכם: ש"ס תמליץ על ביבי לראשות הממשלה, לפי קווי יסוד חברתיים כמו בימי בגין. אין סרט אחר".

דבריו של דרעי הגיעו לאחר שצוטט הבוקר בכותרת הראשית של עיתון "הארץ", כמי שאמר שאינו פוסל ישיבה בממשלת הרצוג, אך הבהיר כי ימליץ לנשיא המדינה ראובן ריבלין על בנימין נתניהו שירכיב את הממשלה.

לדברי דרעי ב'הארץ', "אמרתי שאמליץ על נתניהו, אם הנשיא יטיל על הרצוג אני ממש לא פוסל, אך לא בממשלת שמאל צרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר