נתניהו ביקר במלון פארק בו נרצחו יהודים בליל הסדר: "נבטיח שזה לא יחזור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במלון פארק בנתניה בו נרצחו ישראלים בליל הסדר והבטיח לפעול לביטחון האזרחים. שני אחראים לפיגוע הקשה שוחררו ע"י נתניהו בעסקת שליט (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: עידו ארז - ynet)

בחירות 2015: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (רביעי) במלון פארק בנתניה, בו נרצחו 30 ישראלים בליל הסדר בשנת 2002 על ידי מחבלים. "זה לא מקרי שבחרנו במקום הזה. אנחנו זוכרים את הימים ההם. ואנחנו נחושים להבטיח שהם לעולם לא יחזרו" אמר נתניהו בדברים שנשא במקום.

יצויין, כי חוסאם בדראן ונסר יתאימה, שניים מהאחראים לפיגוע הקשה, שוחררו על ידי בנימין נתניהו בעסקת שליט. הפיגוע כאמור גבה מספר רב של הרוגים וזכור כאחד מאירועי הטרור הקשים ביותר שידעה ישראל לדורותיה.

"אני זוכר את נתניה. הייתי בא גם כילד. כאן למדתי לשחות. ואני חוזר ורואה שהכול משתנה ופורח. הלכתי לבית ליד ושם עשיתי טירונות ולפעמים היינו יוצאים מהבסיס ורצים לים, נוגעים במים וחוזרים. היה לנו כושר לא רע. אבל בינינו, מה היה המרחק? כלום. כמה ק"מ. לא הרבה" אמר נתניהו.

"היינו מגיעים לכאן והיינו אומרים אלוהים אדירים, מדינת ישראל, אפשר לחתוך אותה לשניים. יש באופן מדהים מי שרוצה להביא אותנו למצב הזה. לא אנחנו, לא אני. את זה לא ניתן".

"יש את אלה שרוצים לפנות את שטחי יהודה ושומרון ושתקום חמאסטן 2. ראינו את המציאות מפוכחת, שמרנו על ביטחון ישראל, צלחנו את הטלטלה הביטחונית המורכבת, שעדיין נמצאת בקרבנו. אנחנו יודעים איך לשמור על המדינה. השאלה הראשונה שעומדת על סדר היום בבחירות האלה היא מי ישמור על ביטחוננו, על ילדינו, מי יבטיח את עתידנו? רק הליכוד, רק מחל". הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר