לפיד לא, גלאון כן

מפתיע: ח"כ ליצמן לא שולל ישיבה בממשלה עם "מרצ"

ח"כ יעקב ליצמן מ'יהדות התורה' הצהיר בראיון צ'אט לאתר הארץ כי הוא לא שולל ישיבה ביחד עם מפלגת מרצ בקואליציה: "ישבתי עם מרצ בקואליציה, יוסי שריד היה שר חינוך והוא היה שר חינוך מצוין". מנגד, הוא ממשיך בהתנגדות לישיבה יחד עם יאיר לפיד. "לא אשב עם לפיד. חתום, נעול, חד וחלק" אמר (בחירות 2015)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן (Miriam Alster/FLASH90)

יהדות התורה שוברת שמאלה? ח"כ יעקב ליצמן הצהיר היום (חמישי) בראיון-צ'אט שקיים עם גולשי "הארץ" כי הוא לא שולל על הסף ישיבה יחד עם מפלגת מרצ בקואליציה. את יוסי שריד הוא הגדיר "שר חינוך מצויין".

"ישבתי עם מרצ בקואליציה, יוסי שריד היה שר חינוך והוא היה שר חינוך מצוין, זה היה ב-99 אצל ברק" אמר ליצמן. עם זאת הוא הבהיר בהמשך כי "מי שיכריע זו מועצת גדולי התורה שמתכנסת למחרת הבחירות כדי לדון בתוצאות הבחירות, ולכן ההחלטה שם".

למרות הפתיחות שגילה כלפי מרצ, ליצמן ממשיך להתבצר בעמדתו לפיה לא יישב בממשלה יחד עם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד "עם לפיד אני לא אשב. חתום, נעול, חד וחלק".

ליצמן בראיון ל"כיכר השבת", השבוע (צילום: ישראל כהן)

מוקדם יותר השבוע, התייחס ליצמן בראיון ל"כיכר השבת" לסירובו לשבת עם לפיד גם אם זה יוותר על הסנקציות הפליליות ויאפשר את הסרתן מחוק הגיוס, ואמר כי בשביל לשבת לצדו, לפיד יצטרך לשהות שנתיים באופוזיציה ולשבח את עולם התורה.

"אם לפיד רוצה לחזור בתשובה אז הוא צריך לחזור בתשובה באותו מקום שהוא חטא. לשבת שנתיים או ארבע שנים באופוזיציה, לשבח את לומדי התורה ולתמוך בכל דבר שנוגע לתקציבי הישיבות ובקצבאות הילדים. אז נדע שהוא חזר בתשובה וקדנציה אחר כך אולי נסכים" אמר ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר