בחירות 2015

סקר אחרון: המחנה הציוני עם 26; הליכוד רק עם 22

ארבעה ימים בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-20 נראה שמצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכי רע. סקר "ידיעות אחרונות" המתפרסם היום מעניק פער של ארבעה מנדטים ל"מחנה הציוני" בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני על פני 'הליכוד', עם 22 בלבד. ש"ס זוכה ל-7 מנדטים, "יהדות התורה" 6, "יחד" 4 (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יצחק הרצוג (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015: ארבעה ימים בלבד לקראת הבחירות לכנסת ה-20 ונראה שמצבו של ראש הממשלה בנימים נתניהו בכי רע. לאחר שורה של סקרים בימים האחרונים שהראו פער של שלושה מנדטים לטובת "המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני, סקר "ידיעות אחרונות" המתפרסם היום (שישי) מעניק כבר פער של ארבעה מנדטים.

על פי הסקר, שנערך על-ידי מכון "מדגם" של ד"ר מינה צמח ומנו גבע ותוצאותיו מבוססות על מדגם נרחב מהרגיל של 1,032 בעלי זכות הצבעה, "המחנה הציוני" זוכה ל-26 מנדטים בעוד "הליכוד" זוכה ל-22 מנדטים בלבד.

עוד עולה מהסקר כי "הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות מתבססת כמפלגה השלישית בגודלה בכנסת עם 13 מנדטים.

"הבית היהודי" בראשות השר נפתלי בנט ו"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד מקבלות 12 מנדטים כל אחת. "כולנו" בראשות משה כחלון זוכה ל-8 מנדטים.

ש"ס בראשות ח"כ אריה דרעי זוכה ל-7 מנדטים, "יהדות התורה" ל-6, "ישראל ביתנו" בראשות השר אביגדור ליברמן ומרצ בראשות זהבה גלאון זוכות לחמישה מנדטים כל אחת. "יחד" בראשות אלי ישי זוכה לארבעה מנדטים.

55.2% מהנשאלים בסקר אמרו כי יצביעו על פי הנושא הכלכלי-חברתי ו-28.4% אמרו כי יצביעו על פי הנושא הביטחוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר