שלושה ימים לבחירות

רה"מ נתניהו מצהיר: יאיר לפיד הוא שותפנו הטבעי

ראש-הממשלה נתניהו מציג: זיגזג פוליטי. אחרי שהצהיר כי שותפיו הטבעיים הם החרדים, פלט ראש-הממשלה בראיון לרדיו דרום כי שותפיו הטבעיים הם לפיד וכחלון. "אם הפער ייסגר אני ארכיב ממשלה לאומית רחבה עם השותפים הטבעיים שלנו יאיר לפיד ומשה כחלון", אמר (אקטואליה, בחירות 2015)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו מודה היום בראיון לרדיו דרום כי שותפיו הטבעיים הם לפיד וכחלון. "אם הפער ייסגר אני ארכיב ממשלה לאומית רחבה עם השותפים הטבעיים שלנו. אבל אני מצפה מהשותפים הטבעיים שלנו, מכחלון ולפיד, שיצביעו בשבילנו. לא כפי שאני שומע מהמספר 2 של כחלון שהוא עושה עסקה עם הרצוג".

אתמול, לאחר שלפני כחודשיים הטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו את האחריות למשבר הדיור על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לקח נתניהו נתניהו לראשונה אחריות והודה כי הוא אחראי למשבר הדיור וליוקר המחיה.

נתניהו העניק ראיונות לערוץ 1 ול"חדשות 2" והצהיר כי הוא אחראי לשני הנושאים הללו. "עשינו הרבה דברים טובים בשש השנים האחרונות, אבל בנוגע ליוקר הדיור ויוקר המחיה לא עשינו מספיק" אמר נתניהו.

נתניהו הצהיר: "אני אקח את זה כמשימה אישית שלי כראש הממשלה, ואתמקד בזה בקדנציה הבאה". לדבריו, "משבר הדיור מחייב מענה אמיתי ויש צורך להגדיל דרמטית את ההיצע בשוק הדיור".

בנוגע למצבו העגום בסקרים אמר נתניהו כי "רוב הציבור רוצה אותי כראש הממשלה. זה ברור לכולם. אבל אנשים לא מבינים שאם הם רוצים אותי כראש ממשלה הם חייבים להצביע לליכוד. כחלון, לפיד וליברמן יכולים לקחת את הקולות של אנשי הימין ולהעביר אותם לממשלה בראשות ציפי לבני ובוז'י הרצוג".

נתניהו אף לקח אחריות על התשדיר בו הושוו עובדים במשק למחבלי חיזבאללה ואמר כי "לא משנה מי אחראי לזה, אני לוקח על זה אחריות מלאה. מיד כשראיתי את התשדיר הוריתי להוריד אותו והתנצלתי. עשינו הרבה למען העובדים בישראל".

נתניהו התחייב שלא יישב בממשלת רוטציה עם בוז'י הרצוג: "אין לי כוונה לעשות זאת ואני חושב שממשלת אחדות לא טובה למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר