בליכוד מסבירים את פליטת הפה:

"נתניהו התכוון לליברמן ואמר בטעות יאיר לפיד"

אחרי שנתניהו פלט כי שותפיו הטבעיים הם לפיד וכחלון, בליכוד מנסים למזער נזקים: "ראש-הממשלה התכוון לומר כי הוא מצפה מכחלון וליברמן להודיע על תמיכה בנתניהו. תוך הדיבור ציין בשגגה את השם לפיד במקום השם ליברמן", הסבירו (בחירות 2015, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד (צילום: פלאש 90)

אחרי שראש-הממשלה בנימין נתניהו פלט בראיון לרדיו דרום כי שותפיו הטבעיים הם לפיד וכחלון, מנסים בליכוד למזער את הנזק. בתגובה לראיון אמרו בליכוד: "תוך כדי ראיון בשידור חי לרדיו דרום התכוון ראש הממשלה לומר כי הוא מצפה מהשותפים הטבעיים שלנו - כחלון וליברמן - להודיע על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. תוך הדיבור ציין בשגגה ראש הממשלה את השם ׳לפיד׳ במקום השם ׳ליברמן׳".

עוד הבהירו בליכוד: "עמדתו החד משמעית של ראש הממשלה, שאותה הביע עשרות פעמים בחודשים האחרונים ובימים האחרונים, ברורה: יש עתיד היא מפלגת שמאל מובהקת, שתמליץ על בוזי וציפי כראשי הממשלה ותשב רק בממשלת שמאל. ראש הממשלה נתניהו הודיע כי יקים ממשלה לאומית עם שותפינו במחנה הימין.

"הליכוד לא יישב בממשלת אחדות עם העבודה ולפיד"', הדגישו במפלגת השלטון.

היום (שישי) בראיון לרדיו דרום אמר נתניהו כי "אם הפער ייסגר אני ארכיב ממשלה לאומית רחבה עם השותפים הטבעיים שלנו. אבל אני מצפה מהשותפים הטבעיים שלנו, מכחלון ולפיד, שיצביעו בשבילנו. לא כפי שאני שומע מהמספר 2 של כחלון שהוא עושה עסקה עם הרצוג".

האזינו לראיון, מתוך רדיו דרום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר