סקרי ערוצי הטלוויזיה: ש"ס - 7 מנדטים, "יחד" - 5, יהדות התורה נחלשת

הסקר האחרון של קמיל פוקס קודם הבחירות לכנסת מעלה כי תנועת ש"ס תזכה בשבעה מנדטים, כמו גם יהדות התורה. "יחד" של ישי עולה לחמישה מנדטים. סקר מינה צמח בחדשות 2: יהדות התורה מאבדת מנדט (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015: הסוקר קמיל פוקס פרסם ביום שישי בערוץ 10 את הסקר האחרון לבחירות לכנסת ה-20. מעתה יהיה אסור לפרסם סקרים חדשים עד לאחר הבחירות.

על פי הסקר, תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה ב-7 מנדטים, "יהדות התורה" שומרת על כוחה וזוכה גם היא בשבעה מנדטים ו"יחד" בראשות ח"כ אלי ישי זוכה בחמשה מנדטים.

"המחנה הציוני" ממשיכה לשמור על פער של ארבעה מנדטים מ"הליכוד". על פי הסקר - הרצוג ולבני זוכים ב-24 מנדטים ובנימין נתניהו זוכה ב-20 מנדטים בלבד.

הרשימה המשותפת של המפלגות הערבית תהיה המפלגה השלישית בגודלה בישראל עם 13 מנדטים. "יש עתיד" ו"הבית היהודי" זוכות כל אחת ב-12 מנדטים.

"כולנו" בראשות משה כחלון עם עשרה מנדטים, "מר"צ" ו"ישראל ביתנו" זוכות כל אחת בחמשה מנדטים.

על פי סקר מינה צמח ומנו גבע (ערוץ 2) ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה בשבעה מנדטים, 'יחד' בראשות ח"כ אלי ישי זוכה בחמשה מנדטים ואילו 'יהדות התורה' נחלשת במנדט וזוכה בשישה מנדטים בלבד.

'המחנה הציוני' זוכה ב-26 מנדטים ו'הליכוד' ב-22 מנדטים. הערבים עם 13 ו'יש עתיד' עם 12 מנדטים. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט נחלשת ל-11 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר