כך נערכו משגיחי הכשרות בירושלים לחג הפסח

משגיחי הכשרות של בתי המלון בירושלים, לקחו חלק באירוע מיוחד בהשתתפו רבני י-ם הגאונים רבי שלמה משה עמאר ורבי אריה שטרן. בסיום האירוע, נערך סיור במטבח 'מצודת דוד' (בארץ)

(באדיבות המצלם)

כנס מיוחד נערך השבוע (רביעי) בבית המלון "מצודת דוד" בירושלים לכל משגיחי הכשרות של בתי המלון בעיר, הכנס אורגן על ידי מחלקת כשרות בתי המלון של הרבנות הראשית לירושלים בראשות הגאון רבי שמואל בורשטיין, רב בתי המלון בעיר.

בכנס נכחו ונשאו דברי תורה רבני העיר הגאון רבי אריה שטרן וכן הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר. הרבנים נשאו דברי חיזוק על הצורך להתכונן כראוי בהכנות המיוחדות לחג הפסח, ובמיוחד עמדו על ענייני ההכשרות ונהלי הכשרות של המטבחים וחדרי המלון לחג הפסח בבתי המלון.

כמו כן שיבחו רבני העיר את עבודתם של מנהלי אגף הכשרות והמשגיחים בעיר, ואת הרב שמואל בורשטיין על עבודתו המיוחדת למען כשרות בתי המלון בכל השנה.

בכנס נשא דברים גם רב מלון מצודת דוד הרב יוסף יצחק לישנר, וסיפר לרבנים על נהלי הכשרות המיוחדים וההכשרות לקראת חג הפסח. לאחר הכנס, ערך הרב לישנר לרבנים סיור מיוחד במטבחי המלון, והרבנים הביעו התפעלות רבה ושיבחו את פועלו של הרב.

בסיום המעמד, נשא דברי תורה וברכה מנהל מחלקת הכשרות בעיר הרב יעקב רוחמקין ובסיום הערב אף קיבלו משגיחי הכשרות את ברכתם של רבני העיר שיזכו לקדש שם שמים ברבים ושלא תצא חלילה שום תקלה מתחת ידם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר