הערב: נתניהו ינאם בעצרת הימין בכיכר רבין

הערב יקימו מפלגות ותנועות הימין עצרת בכיכר רבין לקראת הבחירות. בעצרת ינאמו: נתניהו, בנט, בגין וישי ויוקרן נאום הצ'חצ'חים של מנחם בגין. המארגנים מקווים לאלפים (בחירות 2015)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עצרת השמאל במוצ"ש שעבר (הדס פרוש - פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (ראשון), כי בכוונתו להשתתף בעצרת הימין שתתקיים הערב בכיכר רבין, וזאת כשבוע לאחר קיום העצרת של אנשי השמאל.

נתניהו יהיה נואם הכבוד בעצרת ואחריו ינאמו יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט. יו"ר מפלגת 'יחד', חבר הכנסת אלי ישי והשר לשעבר בני בגין מהליכוד.

מלבדם ישתתפו לא מעט אישי ציבור בכירים הנמנים על המחנה הלאומי, בהם שר התחבורה ישראל כ"ץ, השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ ורבים נוספים ממפלגות ומתנועות הימין.

המארגנים מתכננים גימיק מעניין, ובמהלך העצרת יוקרן נאום הצ'חצ'חים המפורסם של מנחם בגין ז"ל, זאת בתגובה לנאום "מנשקי הקמעות" של יאיר גרבוז בעצרת השמאל.

על פי הערכת המארגנים, עשרות אלפי בני אדם צפויים להשתתף בעצרת. לטענתם, הערב הימין יוכיח את כוחו ואולי בזכות כך אנשי הימין יתעוררו מהתרדמת ויצאו להצביע ביום הבחירות למפלגות הימין.

לטובת הצלחת העצרת, שתתקיים תחת הכותרת "מאוחדים למען ארץ ישראל", התגייסו ארגוני ימין, רשויות ביהודה ושומרון ומפלגות הליכוד והבית היהודי.

בתוך כך, ארגון השמאל הקיצוני, 'שלום עכשיו', פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבדוק את מימון העצרת. כמו כן, מפלגת מר"צ הודיעה כי תעתור היום ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה למנוע את קיום העצרת בשל השימוש בכספי הציבור לארגונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר