הליכוד משיב למאיר דגן: "ידע שכהונתו לא תוארך"

ב'ליכוד' מכחישים את טענותיו של מאיר דגן שחשף מכתב בו הוא מבקש מראש הממשלה נתניהו לסיים את כהונתו, ואמרו כי המכתב נשלח אחרי שידע כי כהונתו לא תוארך (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Marc Israel Sellem /POOL /FLASH90)

במפגלת 'הליכוד' מיהרו להכחיש את טענותיו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן שחשף מכתב בו הוא מבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לסיים את כהונתו, ואמרו כי המכתב נכון אך נשלח רגע אחרי שידע כי אין בכוונת נתניהו להאריך את כהונתו.

בהודעת הליכוד נמסר כי "המכתב של מאיר דגן נכתב ושוגר כחודשיים וחצי לאחר שהוא ידע שנתניהו אינו מוכן להאריך את כהונתו. עובדה זו ידועה לבכירים רבים ובהם אנשי תקשורת ועיתונאים".

דובר הליכוד דאג לצרף להודעת תגובתו, קישור לכתבה שפורסמה בערוץ 2 ולפיה ראש הממשלה החליט כי למרות בקשת דגן, כהונתו לא תוארך.

אלא שבהודעת הליכוד, כך על פי ווינט, נתניהו התנצל על הפרסום. "ראש המוסד מאיר דגן לא פנה ולא ביקש להאריך את כהונתו בשנה. ראש הממשלה נתניהו החליט בשנה שעברה להאריך את כהונת ראש המוסד בשנה. מאז לא התקבלה שום החלטה נוספת".

במכתב שפורסם בערוץ 10 כתב דגן: "אדוני. כידוע לך, אני מסיים את תפקידי ב-1/1/11. אני מבקש להמליץ בפניך שבתקופה הקרובה תקבע את המועמד, המיועד לקבל את תפקיד ראש המוסד. וזאת על מנת שנוכל להכינו כראוי ולדאוג שכניסתו לתפקיד תהיה טובה ככל האפשר. במידה ותרצה להתייעץ באשר למועמד, אשמח לעמוד לשרותך".

בהמשך המכתב נאמר: "בכך אני מסיים שרות של ארבעים ושתיים שנה בשירות המדינה. עשיתי כמיטב יכולתי. אני מבקש להודות לך על האמון והגיבוי שקיבלתי ממך וכמו כן להודות למר אריאל שרון שמינה אותי לתפקיד ולמר אהוד אולמרט שעבדתי תחתיו. מבקש לנצל הזדמנות זו ולאחל לך ולמשפחתך ולכל בית ישראל שנה טובה ומבורכת. בכבוד רב. מאיר דגן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר