פריז: מרכול 'היפר כשר' נפתח הבוקר מחדש

כחודשים אחרי הפיגוע במרכול 'היפר כשר' בפריז, הבוקר הוא פותח את שעריו מחדש, זאת לאחר סדרת שיפוצים שהמקום עבר. "חוששים, אך זה גורם לעידוד מסוים" (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
היפר כשר (Serge Attal/Flash90)

כחודשיים לאחר הטבח במרכול 'היפר כשר' בפריז, בו נרצחו ארבעה יהודים הי"ד, הוא פתח את שעריו מחדש לציבור, היום (ראשון), לאחר שעבר שיפוצים וחידש את פניו.

יעקב טולדנו, תושב פריז, אמר ל"כיכר השבת", כי "למרות שעברו חודשיים מאז הטבח, עדיין החשש קיים וכי כל רגע אנחנו חוששים שיתרחש פיגוע אכזרי נגד יהודים ברחבי צרפת".

"פתיחתו של המרכול גורם לנו לעידוד מסוים, שהנה החיים חוזרים לשגרה אבל יחד עם זאת אנחנו חוששים שגורמי טרור קיצוניים ינסו לבצע פיגוע דומה במרכול הזה ולכן אנחנו קוראים למשטרה לתגבר את האבטחה סביב המרכול וכן להמשיך עם האבטחה במוסדות היהודים".

התושב התייחס להצעות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליהודי צרפת לעלות לישראל ואמר, "אנחנו לא מתכוונים לעלות לישראל אלא אנחנו נישאר כאן בצרפת וננסה להתמודד עם גל הטרור הקיצוני".

בשבוע האחרון, עצרה משטרת צרפת ארבעה חשודים בסיוע למחבל אמאדי קוליבלי, שביצע את הפיגוע במרכול .אחת העצורות היא קצינת משטרה שהתאסלמה ומקורבת למחבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר