מאוחדת מציגה: מדריך התרופות הכשרות לפסח - גם ברשת

ביוזמה מיוחדת של "מאוחדת" לקראת הפסח יוכלו הגולשים, זו השנה השנייה, לנהל שיחה אינטרנטית באתר כיכר השבת עם מומחה הכשרות הרב יוסף זריצקי ועם הרופא ד"ר דוד מורל שישיבו לשאלותיכם (פסח)

(יחסי ציבור)

בימים אלה רואה אור המדריך המעודכן של מאוחדת לתרופות כשרות לפסח כפי שנערך ע"י בד"צ העדה החרדית. רשימת התרופות המותרות המתפרסמת במדריך מאוחדת הינה הרשימה המוסמכת והמעודכנת ביותר.

המדריך מופץ בימים אלה במרפאות מאוחדת בריכוזים החרדיים ובאפיקים נוספים. וגם השנה ניתן לצפות במדריך באתר "כיכר השבת".

בנוסף, במסגרת יוזמה מיוחדת הנעשית זו השנה השנייה ברציפות, יוכלו הגולשים, לנהל שיחה אינטרנטית באמצעות צ'אט באתר כיכר השבת, בו ישיבו לשאלות באופן אישי מומחה הכשרות הרב יוסף זריצקי וכן הד"ר דוד מורל, רופא משפחה מומחה, שיעניקו מענה מידי ויענו על השאלות. השיחה תתנהל באופן אישי בין השואל והמשיבים.

שעות פעילות השו"ת און ליין לקראת חג הפסח:

הצ'אט יפעל בימים:

(היום) ראשון ט' בניסן - 29/03/2015

וביום רבעי י"ב ניסן - 01/04/2015

בין שעות: 20:00 -22:00

"מאוחדת תמיד תהיה צעד אחד קדימה, גם בחדשנות טכנולוגית", אומרת מנהלת השיווק למגזר החרדי הגב' מאשי קדר, "אנו מנצלים את כל האמצעים הקיימים על מנת להנגיש ככל האפשר את השרות והמידע לרווחת לקוחותינו".

יצויין, כי מאוחדת תפעיל גם השנה, זו השנה התשיעית ברציפות, מוקדים טלפונים לבירור כשרות התרופות לפסח. הקו הפתוח יופעל בשיתוף בד"צ העדה החרדית בירושלים. את המענה לפונים יעניקו רבני ומומחי הכשרות שע"י הבד"צ וצוות מומחי מאוחדת.

המוקד הטלפוני יפעל ביום רביעי הקרוב, י"ב ניסן תשע"ה (01.04.2015), בין השעות 15:00-17:00 שאלות ניתן להפנות במועד זה בלבד לטלפון: 02-6700-277

>>הקליקו עכשיו והיכנסו לבדוק אלו תרופות כשרות לפסח תשע"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר