ראיון נדיר

הרב אברג'ל: "מרן עזב את ש"ס כשנפטר - אין לו קשר לתנועה"

הגאון רבי יורם אברג'ל מרבני מפלגת יחד, התראיין הבוקר ל"קול ברמה", ואמר כי לא שוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי משום שהיה צריך לשמור על עצמו מסכנות (בחירות 2015)

(צילום: מפלגת יחד)

הגאון רבי יורם אברג'ל ראש מוסדות רב פעלים, ומרבני מפלגת יחד בראשות ח"כ אלי ישי, התראיין הבוקר בראיון ראשון ונדיר לתכנית שמונה עד עשר עם מוטי לביא בקול ברמה, והתייחס לנושאים שעל סדר היום.

הרב אברג'ל נשאל עד כמה הוא בטוח במהלך, השיב כי "מעל 100%". לדבריו, "ש"ס שהכרתי בימי מרן, הייתה נשמעת למרן".

הוא הוסיף: "לא דיברתי עם אף אחד, ישבתי ודנתי עם עצמי והחלטתי שזה ישמח את מרן. לא קיבלתי כלום מיחד, לא שר ולא כיסא. לא דיברתי עם אריה דרעי, יאמר לזכותו שהוא ניסה, היו סיבות אישיות שאני לא יכול להסביר, הייתי ידיד ונשארתי ידיד, הוא עשה למען עם ישראל דברים עצומים, אני רואה את הסכנה ושומר על עצמי", אמר הרב אך סירב להגיד מה הסכנה.

בהתייחסו לדברי הראשל"צ הגר"י יוסף, שאמר שאין צורך לשמוע להוראה של ראש כולל למי להצביע, אמר הרב אברג'ל: "אם מרן היה חי, היה אומר כל אחד יצביע לפי מצפונו, אסור להגיד שמרן לא היה סלחן. מרן עזב את התנועה שהוא נפטר, אין לו שום קשר לתנועה, את התנועה צריכים להנהיג אנשים שממשיכים בדרכו בלי קללות".

כשנשאל על היחס לח"כים חובשי כיפות סרוגות, השיב: "אני אוהב אותם מאוד מאוד, אנשים יקרים שלא פעם שימחו את מרן שמחות עצומות".

על הגר"מ מאזוז אמר: "הרב מאזוז אין כמהו בדור, הוא מנהיג הדור, מרן אמר מהרב מאזוז לא תזוז". הוא הוסיף, "אני מתפלא מאוד אם יש אנשים אחרי הפסיקה שלי שמהססים אם להצביע ליחד".

הרב אמר גם, "מי שלא עושה מהלב, או שיש לו מחלוקת בבית, שלא יצביע לנו". הוא ציין כי הוא ידיד נפש של חלק מחברי מועצת חכמי התורה של ש"ס.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו קול ברמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר