שרה נתניהו משיבה למני נפתלי: "השליך ארוחות לפח"

לאחר הטענות הקשות שהעלה אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שרה נתניהו הגישה תצהיר לבית הדין: "מני נפתלי השליך ארוחות לפח והזמין אוכל ממקור חיצוני" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Amos Ben Gershom/GPO)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית הדין לעבודה בירושלים את תצהירה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, המפריכה את טענותיו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי. כזכור, נפתלי טען כי "זכה" ליחס משפיל מרעיית ראש הממשלה ובשל כך הוא דורש פיצוי. כאמור, כעת הגישה נתניהו את תצהיר שמפריך את טענותיו לכאורה.

"התובע נהג להשליך לפח ארוחות שהוכנו על ידי עובדת במעון ראש הממשלה, מיד לאחר שסיימה את משמרתה, וכאשר אני ובני משפחתי ביקשנו להשביע את רעבוננו, הוא טען כי העובדת לא הכינה עוברנו ארוחות, ולפיכך הוא נאלץ להזמינן ממקור חיצוני" נכתב בתצהיר.

לדבריה, "הטענות של מני נפתלי אינן נכונות והן נועדו לפגוע בראש הממשלה ובי ללא כל הצדקה". נתניהו הוסיפה וסיפרה כי נפתלי הגיע לעבוד במעון ראש הממשלה לאחר שעבודתו הופסקה ביחידת "מגן" לאחר עימות מילולי ופיזי עם מאבטח אחר. לדבריה, "אילו הייתי מודעת לכך לא הייתי מעוניינת במינויו לתפקיד אב הבית במעון ראש הממשלה".

נתניהו אף טוענת כי נפתלי הפציר בה רבות לקבלו לעבודה וכי הוא ידע כי העבודה במעון רה"מ הינה בעלת דרישות מיוחדות. בנוסף, נתניהו קובלת על כך שנפתלי התראיין לכלי התקשורת זאת למרות ש"תפקידו דורש מידה רבה של אמון, מסירות ונוכחות אישית, כמו גם דיסקרטיות ושמירה על פרטיותי ופרטיות בני משפחתי".

נתניהו מציגה שורה של כשלים לכאורה בעבודתו וטוענת כי עבד בכוונה שעות נוספות למרות שלא היה צורך בעבודתו, זאת מאחר ורצה לקל שכר על השעות הנוספות. "התובע נהג להביא את ילדיו למעון ראש הממשלה פעמים רבות, והם התקבלו בסבר פנים יפות, למרות שהתובע כלל לא ביקש למפרע רשות להביאם ולמרות שלעיתים הוא הביאם בשעות לא נוחות, שבהן ראש הממשלה קיים ישיבות עבודה חשובות ומרובות משתתפים במעון".

"נפתלי נהג להגיע למעון ראש הממשלה ולשהות בו שעות רבות ללא הצדקה גם בימי חופש למרות שלא היה כל צורך בנוכחותו, כל זאת על מנת לרשום לעצמו שעות נוספות בתעריף כפול ומכופל, מבלי שיעבוד כלל וכלל".

"כשביקשנו לרכוש מזון בסיסי בבוקר נאלצנו לחכות עד לשובו מביתו כי הרכב היה בשימוש של רעייתו של נפתלי, בעוד שהיה אמור להיות צמוד למעון ראש הממשלה".

לדבריה, "חששותיי בדבר אי התאמתו של התובע לתפקידו - התאמתו. במהלך עבודתו במעון ראש הממשלה התגלו ליקויים בתפקודו".

על הטענות לכאורה כי הפגינה כלפיו יחס מזלזל כתבה נתניהו: "באשר לטענות התובע בדבר קיומה של 'העסקה פוגענית', 'יחס מתנשא ומזלזל', 'השתלחויות חסרות רסן', 'יחס מחפיר לעובדים' וכיוצ"ב, אבקש לציין כי מדובר בטענות חסרות כל בסיס אשר נועדו אך להכפיש את שמי ואני מכחישה את הטענות הללו המופנות כלפי".

"העובדה כי התובע היה מעוניין להמשיך ולעבוד בבית ראש הממשלה ובלבד שיימצא לו תקן קבוע, מלמדת אף היא כי כל טענותיו באשר להתנכלויות אין בהן ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר