הרב מחפוד חתם על מכתב נגד הפגיעה ברב מאיר מאזוז

הגאון רבי שלמה מחפוד מצטרף לקריאה כנגד הפגיעה בגאון רבי מאיר מאזוז. הגר"ש מחפוד חתם היום על מכתבו של הגר"ש עמאר והוסיף: "גם אני מצטרף על ביזיון תלמיד חכם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מחפוד, ארכיון (צילום: שוקי לרר)

בחירות 2015: הגאון רבי שלמה מחפוד, ממנהיגי עדת התימנים, מצטרף למחאה נגד ביזוי מנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד" הגאון רבי מאיר מאזוז.

הרב מחפוד צרף את חתימתו למכתב המחאה של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, וכתב "גם אני מצטרף על ביזיון תלמיד חכם כנ"ל".

כזכור, במכתבו של הגר"ש עמאר מחה הרב על ביזיון הגר"מ מאזוז וכתב: "לבי מלא יגון על כל פגיעה בתלמיד חכם ועל מחלוקת ארורה שהרחיבה את ביתנו ושרפה את היכלנו והגלתנו מארצנו, ועדיין אנו נאחזים בסבך קרניה ואני קורא מקירות לבי אנא התרחקו ממחלקות ושנאה ובפרט מביזיון תלמידי חכמים השם ישמור את עמו ונחלתו לעד ואיך מדברים נגד גדול כזה והקב"ה מקפיד על כבוד עבדיו יותר מכבודו שלו. והוא רחום וכו'".

(סריקה)

"ולעצם הדבר", כותב הגר"ש עמאר, "ידוע הדבר שמרן ע"ה היה מחבב מאוד את ראש הישיבה ואת הישיבה והיה מופיע בכנסים רבים מאוד של הישיבה באהבה ומאור פנים ובפרט בהילולה המרכזית שהישיבה עורכת. מרן ע"ה היה נשיא הישיבה ולא בתואר בעלמא אלא להלכה ולמעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר