אלי ישי בכיכר רבין: "גאה לנשק מזוזות"

אלי ישי השתתף בעצרת הימין בכיכר רבין בתל אביב והתייחס לסערת המזוזות: "אנחנו גאים להיות מנשקי המזוזות. אנחנו המזוזה של הממשלה הבאה". הנאום המלא (חדשות, ארץ)

(צילום: הלל מאיר, סוכנות הידיעות תצפית)

יו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי השתתף הערב (ראשון) בעצרת הימין בתל אביב, בניסיון לבלום ניצחון של מחנה המרכז-שמאל בבחירות לכנסת ה-20.

"אני עומד מולכם, מול הרבבות, והלב שלי מלא התרגשות מהמעמד הזה. ההתכנסות כאן היא הניצחון שלנו. ניצחון הימין על כל המפקפקים בדרכנו. יחד – ימין חזק מנצח" אמר ישי בנאומו.

"באתי להגיד תודה לכל אנשי תנועת יחד שנמצאים כאן בהמוניהם. באתי להגיד תודה לכל הרבבות שמוכיחים שבע"ה הימין חזק ונשאר בשלטון. ואני אומר רק עם תנועת יחד גדולה – הימין בטוח. הבחירות הללו הן גורליות לעם ישראל, כולם יודעים שעל הפרק זה או בוזי וציפי או ממשלת ימין".

"אני אוהב את חבריי בליכוד, את חברי מהבית היהודי במשך כל הקמפיין לא אמרנו מילה אחת של ביקורת, להפך. אבל השאלה היא לא עוד חצי מנדט לבית היהודי או רבע מנדט לליכוד – יחד חזקה ויש ממשלת ימין, יש ארץ ישראל, אין אוסלו ג' ואין גירוש".

"בעוד יומיים נושיט יד לפתק קץ הפתק הנכון. הפתק הזה יכריע את גורל העם - גורל ילדנו. הפתק קץ ישים "קץ" לכוונות על חלוקת ירושלים ולעקירת יהודים מביתם. אם תוקם ממשלת שמאל, ייפתח כבר ביום רביעי המו"מ על ירושלים".

"בשנת 2009 מנעתי זאת. לא איפשרתי לציפי לבני להקים ממשלה שתישא ותיתן על ירושלים. אחר כך בסיעתא דשמיא גדולה בניתי בשכונות רבות בירושלים. כמעט שילמתי על כך במשרתי כי ג'ו ביידן, סגן נשיא ארה"ב, דרש לפטר אותי".

"עכשיו, כשאני רואה את האחדות כאן בכיכר" הוסיף ישי, "אני משוכנע שהימין הולך, יחד, בע"ה לניצחון הגדול. זו בשורה לשכבות החלשות שימצאו בממשלה אנשים שצמחו בשכונות המצוקה, מהעוני ומהקושי הקיומי. זו בשורה למחנה החברתי שאנשיו יכהנו במשרדי הרווחה, השיכון ועוד".

אדוני ראש הממשלה, הסתיימו הימים שבשל דילול כוחו של הימין הלכת לבריתות לא לך. תביט על הכיכר ותראה שניצחנו, רק ביחד. מהיום, אחרי מראות האחדות האלו, יחד אנחנו שותפים לשלמות התורה, העם והארץ. אני שמח בכך שמהיום הראשון אני וחברי בתנועת יחד, הבענו תמיכה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. לא מצמצנו ולא זגזגנו".

עם ישראל רוצה לראות מנהיגים שיאחדו את הציבור ושידברו אליו בגובה העיניים. אני מתחייב בפניכם שבע"ה: כל מנדט שלנו ילך למען התורה, כל מנדט שלנו ילך לחלשים, כל מנדט שלנו ילך לשמירה על ארץ ישראל השלמה".

"אין מנהיג שיודע טוב ממני מהו מחסור, ומה צריך לעשות כדי לצמצם את העוני ואת המצוקה. אני משוכנע שאין סתירה בין הדאגה לחלשים ולשמירה על שלמות הארץ. ב"ה ב 30 שנים האחרונות ינקתי את העקרונות לצמצום הפערים בחברה ממרן הרב עובדיה יוסף, זכר צדיק וקדוש לברכה. ראיתי את דמעותיו כששמע על עניים והייתי לידו כשהתייפח על גרוש יהודים מגוש קטיף".

"צוואתו אליי לדאוג לחלשים, לשמור על המתיישבים ולדאוג לבנייה בירושלים וביהודה ושומרון מהדהדות באוזניי כל יום מחדש".

"אני מודיע מכאן לחברי וידידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, בך תמכתי מהיום הראשון להקמת תנועת יחד. יחד איתך נשמור על הארץ, נבנה את ירושלים, ניישב את הארץ על כל חלקיה ביהודה ושומרון, בנגב ובגליל. נילחם ביוקר המחיה וביחד נדאג לחלשים. יחד נגבה את חיילי צה"ל את המשטרה במלחמתם בטרור".

"לפני שבוע ניצב כאן מישהו ודיבר בלעג על מנשקי המזוזות. אנחנו גאים להיות מנשקי המזוזות. הרמב"ם הסביר את הנגיעה במזוזה בכל עת שחולפים על פני המפתן: "כדי להזכיר לכולנו בכל עת את אהבת הבורא כלפינו. אנחנו בית למנשקי המזוזות. אנחנו המזוזה של הממשלה הבאה. ולנגד עיננו תמיד נחקוק . "אהבת התורה, אהבת העם ואהבת הארץ".

"אני רוצה לסיים במה שכתוב במזוזה, הקבועה על המשקוף הימני, אותה אנחנו מנשקים: "שמע ישראל השם אלוקינו, השם אחד" סיים ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר