מה חיפשו חרדים בעצרת הימין בכיכר רבין?

בין אלפי המשתתפים בעצרת הימין בכיכר רבין, היו גם כמה חרדים. בשיחה עם "כיכר השבת", הם מסבירים שבאו להביע חשש מעליית ממשלת שמאל ולמי הם מצביעים? (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(ישראל ברדוגו)

אל העצרת שארגנו אנשי הימין אמש (שני), בכיכר רבין בתל אביב, הגיעו עשרות אלפי בני אדם דתיים וחילונים, למפגן כח של גוש הימין, אולם חרדים היה קשה למצא בין הנאספים.

אחד מאותם חרדים, שכן הגיעו להזדהות עם אנשי הימין, היה נתנאל שרעבני המתגורר בבאר שבע. "הגעתי לכאן מבאר שבע יחד עם שכן נוסף", הוא סיפר ל"כיכר השבת". "כי אנחנו באמת חוששים שיעלה כאן שלטון שמאל. היה שווה לנו להגיע ממרחק גדול רק בכדי להרגיש שעשינו משהו כדי למנוע מהאפשרות הזאת להתממש".

"ביום שלישי אגיע לקלפי ואצביע למפלגת ש"ס", הוסיף שרעבני. "בגלל שהרבנים אמרו לנו ואני בטוח שאריה דרעי ילך עם הימין ולא ייתן יד לממשלת שמאל. אני מאוד לא רוצה שהרצוג ולבני יעלו לשלטון ויכהנו כאן כראשי ממשלה, כי אם זה יהיה, הארץ תעמוד בפני חלוקתה".

שכנו דניאל, קבל על כך שהם היו בין המיעוט: "מצער מאוד שחרדים לא הואילו בטובם להגיע ולהשתתף בעצרת שמזדהה גם איתנו. החרדים באופן טבעי משתייכים לימין וכעת אם יעלה כאן השמאל אנחנו רק נפסיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר