דודי ויסמן התפטר מתפקידיו ב'ריבוע הכחול'

בצעד מפתיע, איש העסקים דודי ויסמן, הודיע אמש על התפטרותו מכל תפקידיו בקבוצת הרבוע הכחול. הצעד מגיע לאחר שהדירקטוריון הדיח אותו ממנכ"ל קבוצת אלון (כלכלה בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דודי ויסמן (YNET)

ללא כל הודעה מוקמת, איש העסקים דודי ויסמן, התפטר ביממה האחרונה מכל תפקידיו בקבוצת 'הרבוע הכחול', וזאת לאחר ההחלטה לפני כחודשיים להדיח אותו מתפקידו כמנכ"ל הקבוצה ולמנות תחתיו את אביגדור קפלן.

הצעד הזה שעליו החליט הדירקטוריון של קבוצת אלון, גרם לכך שויסמן נדחק מניהול חברת ההחזקות, אך המשיך לשמש כמנכ"ל חברת אלון, רבוע כחול ודירקטור בחברות שונות.

במייל ששלח לחברה ופורסם ב'כלכליסט,' כתב ויסמן כי "ב־1.1.15 הגיע לסיום הסכם תנאי ההעסקה שלי בחברת אלון ישראל (אלון חברת הדלק) בלבד. למען הסר ספק, השינוי הנו באלון ישראל, חברת האחזקות הפרטית בה אין פעילות, ולא באלון ארה"ב, באלון ריבוע כחול הציבורית ובחברות-הבנות שלה ובכביש 6, בהן אני ממשיך לשמש בתפקיד מנכ"ל או יו"ר".

במכתב פרידה ששיגר עם הדחתו כתב: "בשנים האחרונות התנגדתי נחרצות לחלוקת כספים לבעלי המניות באלון ישראל. סברתי כי עלינו לנהוג באחריות ולשרת תחילה את החוב שניתן לנו באמון מלא על ידי שוק ההון, ובנוסף דרשתי להחזיר הלוואות שהועמדו לטובת בעלי המניות. עמדתי זו היתה המקור העיקרי לסכסוך שפרץ ביני לבין שותפי שרגא בירן. אני שמח שארגוני הקיבוצים תמכו ועדיין תומכים בעמדתי זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר