אלי ישי במכתב לאריה דרעי: "הגיעה השעה לשלב ידיים ולסיים את המחלוקות"

יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי פונה במכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי בו הוא מבקש ממנו לסייע לו להעביר מסר של פיוס: "הבה נקרא לפעילים 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק'" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי פונה היום (שני) במכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי בו הוא מבקש ממנו לסייע לו להעביר מסר של פיוס לפעילים למען האינטרס המשותף.

"לכב' יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי", פותח ישי את מכתבו, "תקופה לא פשוטה עברה עלינו, תקופה של מערכת בחירות סוערת ותוססת, אך עיניי לנוכח יביטו אל היום שלאחר הבחירות, עת נצטרך כולנו לשלב זרועות ולהילחם נגד הגזירות שנגזרו על עולם התורה והיהדות, להעביר חוקים לטובת המשפחות הרעבות ולסייע לחלשים שבחברה".

"אני קורא לך כעמית לעבודה לשעבר, כמי שלזכותנו שערות חוקים המטיבים עם המשפחות החלשות, אלפי תלמודי תורה, ישיבות ומקוואות ואין סוף זכויותף, הבה ונתאחד כוחות לקראת יום הבחירות", מבקש ישי מדרעי, "לא עת למלחמה היא, כל אחד יצביע לפי צו רבותיו, אך עלינו לזכור שביום שלאחר הבחירות, נזדקק לכל אצבע בכנסת כדי שבשעה שתעלה גזירה רעה או הצעה העלולה לפגוע בשכבות החלשות נעמוד יחד כחומה בצורה".

ישי מוסיף וכותב כי "לא ישנו המאבקים שהיו לפני הבחירות, אלא מספר הנציגים שירימו את ידם נגד הגזירות. או אז, נעמוד כולנו, המפלגות המייצגות את ציבור שומרי התורה והחרדים לדבר ה' ונהיה כלנו כאגרוף אחד חזק נגדן".

"הגיעה השעה לשלב ידיים ולסיים את המחלוקות", כותב ישי, "הבה נקרא לפעילים 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק'. סייעו איש ביד אחיו, קראו לשלום, לאהבת אחים, כל קול קובע את עתינו, כי בני איש אחד אנחנו".

על החתום: "שלך בהערכה, חה"כ אליהו ישי, יו"ר יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר