לפני החתונה: פייגלין מבקש מנתניהו לעלות להר הבית

ח"כ משה פייגלין, מחתן מחר את בנו דוד שנפצע בתאונת דרכים, ומבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לאפשר לו לעלות להר הבית למרות האיסור שהוציא (חדשות, פוליטי)

(ארכיון)

רוצה להר: מחר (שלישי), יתקיימו הבחירות לכנסת ה-20, אך בעבור החבר כנסת שיהפוך לשעבר משה פייגלין, מדובר ביום החתונה של בנו.

לכבוד החתונה ביקש פייגלין לעלות להר הבית, אך מכיוון שהוא עדיין ח"כ הוא לא יכול, בעקבות איסור של ראש הממשלה בנימין נתניהו מחשש להצתת האזור. בשל כך פנה פייגלין במכתב מיוחד לנתניהו.

"בחסדי השם יבוא מחר בני בברית הנישואים. מדובר בבני דוד שעבר תאונת דרכים קשה.", כותב פייגלין. "אין מילים בפי לתאר את תחושת ההתרגשות וההודאה שהלב מלא בה על הנס לו אנו זוכים בחזרתו של דוד ממצב שעל סף מוות להקמת בית בישראל."

"המחלוקת בינינו ביחס להתנהלותך בהר הבית והשלכותיה על ריבונות ישראל בירושלים – ידועה. האיסור שגזרת דווקא על חברי הכנסת – נציגי הריבון - שלא לעלות להר, מקומם, ואינו מקובל עלי", ממשיך פייגלין וכותב "יחד עם זאת ציפיתי שפנייתי הדיסקרטית למשטרת ישראל, במקרה מיוחד זה, תענה בחיוב. מן התשובה שקיבלתי והזמן הקצר שנותר, הבנתי שאין לי ברירה ולכן אני פונה אליך באופן ישיר וגלוי כאזרח לראש ממשלתו."

הוא הוסיף: "אני מבקש ודורש שתאפשר לי לממש את זכותי לעלות יחד עם בני להר הבית ביום חתונתו כפי שזכאי לכך כל אזרח בישראל. מדובר באירוע חד פעמי שאין אפשרות להשלים אותו בזמן אחר."

תגובת נתניהו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר