לבני: מוותרת על הרוטציה מול הרצוג על ראשות הממשלה

ח"כ ציפי לבני הודיעה כי תהיה מוכנה לוותר על הרוטציה עם יצחק הרצוג על ראשות הממשלה אם הדבר ימנע הקמת ממשלה בראשות הרצוג. הרצוג: "אהיה ראש ממשלה של כולם" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ציפי לבני (Ben Kelmer/Flash90)

הפתעה ברגע האחרון: ח"כ ציפי לבני שהייתה מועמדת לתפקיד ראשות הממשלה ברוטציה עם יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג, הודיעה בשעה האחרונה (שני) כי תהיה מוכנה לוותר על הרוטציה לתפקיד ראש הממשלה אם הדבר יהווה מכשול להקמת ממשלה בראשות הרצוג.

מוקדם יותר, הצהיר יצחק הרצוג כי יהיה "ראש ממשלה של כולם" אם אכן ייבחר לתפקיד. "אני מתחייב: אהיה ראש ממשלה של כולם. של הימין ושל השמאל, של המתנחלים, החרדים, הדרוזים, הערבים והצ'רקסים. אהיה ראש ממשלה של המרכז והפריפריה, של העצמאיים והשכירים, של עובדי המדינה והיזמים, של הסטודנטים ושל האזרחים הוותיקים".

בדף הפייסבוק שלו כתב הרצוג: "חברות וחברים, מחר נלך כולנו אל הקלפי, לבחירות מהגורליות שידעה ישראל. הבחירה האמיתית שניצבת בפניכם היא בין כהונה נוספת - רביעית במספר - לבנימין נתניהו, לבין החלפתו והקמת ממשלה חדשה בראשותי".

"נתניהו, שנבחר לתפקידו לראשונה לפני 19 שנה, ומשמש בתפקידו 6 שנים ברציפות, נכשל בתפקידו. הוא יכול לצערי לזקוף לזכותו 'הישג' אחד מפוקפק: פילוג העם. אוי לראש הממשלה שזו הישגו היחיד. הבחירה האמיתית מחר היא בין שתי אפשרויות: ממשלה בראשותי, שתחבר ותאחד את הציבור הישראלי, ובעיקר: תעבוד קשה, יום יום, למען הציבור בישראל - בזירה החברתית, הביטחונית, הכלכלית והמדינית - או ממשלה נוספת - רביעית - בראשות נתניהו, שתמשיך לדרדר את השיח ולפלג בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית, ובעיקר: תמשיך בחוסר המעש בזירה החברתית, הביטחונית, הכלכלית והמדינית".

"אחרי תקופה קשה של פילוג, אני מתכוון לאחד את ישראל. לשם כך, אני זקוק לקול שלכם. הכוח לעשות את השינוי – הוא בידיכם. כולנו מייחלים לשינוי. מחר נעשה זאת. ביחד", הוסיף הרצוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר