פרסום ראשון: גורמים בפלג הירושלמי קוראים לתמוך ב"יחד" • האזינו

אל אלפי תומכי פלג "בני תורה" נשלחו בשעות האחרונות הקלטות הקוראות להם לתמוך ב'יחד' במידה ויחליטו להצביע. גורם בבני תורה: "זה לא סותר את הוראת הרב שמואל אוירבך" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כינוס הפלג הירושלמי בירושלים, שלשום (צילום: שלומי כהן)

בחירות 2015 • יום הבוחר: למרות הדברים שהשמיעו הגורמים הרשמיים בבני תורה על החלטת התנועה שלא להצביע בבחירות, הקלטה פנימית שנשלחה לאלפי משפחות הפלג הירושלמי טוענת כי "המגמה מתחת לפני השטח בפלג הירושלמי היא להצביע למפלגת יחד של אלי ישי".

לשון ההודעה; "לציבור בני התורה המבינים בעם שלום רב, דע כי המפלגה היחידה אשר אינה רודפת את ציבור בני התורה ומכבדת את כל גדולי ישראל למרות חילוקי הדעות, היא מפלגת יחד שבראשות אלי ישי. 'שמים קץ לרדיפות שמים קץ בקלפי'... זכור, מפלגת ש"ס חתמה הסכם עודפים עם יעקב אשר".

גורם בבני תורה המעורה בפרסום ההקלטה ניסה להסביר כי "המבזק אינו סותר את עמדתו של ראש הישיבה, ראש הישיבה דיבר על הרדיפות מצד מפלגת יהדות התורה ובשל כך על האיסור להצביע למפלגה זו, ראש הישיבה לא אסר את ההצבעה בבחירות. ובשל הסכם העודפים בין מפלגת ש״ס ליהדות התורה לא שייך להצביע למפלגה ש"ס".

"המבזק הוא לא הוראה להצביע למפלגתו של ישי מכיון שראש הישיבה לא הורה להצביע לאף מפלגה, זו פניה לאותם שמעוניינים לצאת ולהצביע שיצביעו אך ורק למפלגת יחד של אלי ישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר