נתניהו: "הטלפון השני יהיה לנפתלי בנט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר כי יקים ממשלה לאומית וכי הטלפון השני אחרי הבחירות יהיה ליו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט. הטלפון הראשון יהיה למרים פרץ (אקואליה)

(צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015 • יום הבוחר: ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר הבוקר (שלישי) בדף הפייסבוק שלו כי יקים ממשלה לאומית וכי הטלפון השני אחרי הבחירות יהיה ליו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט.

"רבים שואלים אותי למי אתקשר ראשון אחרי הבחירות", כתב נתניהו, "הטלפון הראשון יהיה למרים פרץ והטלפון השני יהיה לנפתלי בנט כדי להתחיל בהקמת ממשלה של המחנה הלאומי".

נתניהו הוסיף וכתב כי "לא תהיה ממשלת אחדות עם השמאל בראשות 'העבודה'".

אמש התייחס ראש הממשלה למהלך של 'המחנה הציוני' בהודעתה של ציפי לבני כי היא מוותרת על הרוטציה בראשות הממשלה שקבעה עם יחק הרצוג אם הדבר יסייע בהחלפת שלטון נתניהו.

נתניהו אמר כי "התרגיל של ביטול הרוטציה נועד להשיג דבר אחד: להגדיל את הפער בין הליכוד לבין מפלגת 'העבודה'. לצערי זה מה שקורה כרגע".

"אם לא נסגור את הפער, מפלגת 'העבודה' תוכל להקים ממשלה שמאלית בתמיכת הערבים", הוסיף נתניהו, "יש רק דרך אחת למנוע זאת - להצביע מחל ולסגור את הפער".

נתניהו הוסיף וכתב כי "אם ארכיב את הממשלה זו תהיה ממשלה לאומית. לא תהיה ממשלת אחדות עם 'עבודה' כי אין דרך לגשר בין העמדות שלנו לבין העמדות האנטי ציוניות הקיצוניות של הרשימה שלהם. ולכן, כדי להקים ממשלה לאומית - צריך להצביע מחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר