גורמים ב'דגל התורה': "הבכירים מקבלים הטרדות בטלפונים"

גורמים בכירים במפלגות החרדיות מביעים כעס על פעילי 'הפלג הירושלמי' הפועלים לטענתם לשבש את ההצבעות. ב'דגל התורה' טוענים כי בכירי המפלגה מוטרדים בטלפונים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

גורמים בכירים במפלגות החרדיות מביעים כעס על פעילי 'הפלג הירושלמי' הפועלים לטענתם בשעות האחרונות לשבש את ההצבעות בקלפיות בריכוזים חרדיים ובכמה מקומות אף בניסיונות לפסול את אותן קלפיות.

בנוסף מתלוננים אנשי 'דגל התורה' על מסכת של הטרדות ונאצות שמקבלים בטלפונים הסלולריים של גורמים בכירים במפלגה במטרה לגרום להם לשיבוש פעילות המטות.

הגורמים טוענים כי "דווקא כעת לאור הדיווחים והשמועות על עלייה דרמטית בכוחו של לפיד ועל כך שהוא עשוי להיות שוב "הפתעת הבחירות" מוזר מאוד שאנשים חרדים פועלים לשכנע אחרים שלא להצביע או לשים פתק לבן מה שמסייע במישרין ובעקיפין לעליית כוחו הפוליטי".

"היכן כל אלו שהזהירו מגזירת הגיוס ומכל צרות הממשלה האחרונה? היכן האחריות? האם הם אינם רואים כי בכך שהם מזיקים ליהדות התורה ולמפלגות החרדיות הרי שהם מסייעים בפועל לרשעי ישראל? הרי בכל קלפי שנפסלת בירושלים או בבני ברק נאבדים חלילה מאות קולות שיכלו לחזק את הגוש החרדי ולהוביל לשינוי אמיתי בממשלה הקרובה. כולנו תקווה שהאחריות הציבורית תגבר וכולם יתגייסו למערכה על כוחה של היהדות החרדית", הם מוסיפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר