יצחק בוזי' הרצוג: קורא למפלגות להצטרף לממשלה בראשותי

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג קרא למפלגות להתאחד ולהצטרף לממשלה בראשותו: "אני אעשה כל מאמץ כדי להרכיב את הממשלה הבאה. אין החלטות הלילה" (בחירות, חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
יצחק הרצוג (Hadas Parush/FLASH90, וידאו: YNET)

יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג הגיע הלילה (רביעי) למטה המפלגה ונשא נאום בפני מאות תומכי ופעילי המפלגה. מדגמי ערוצי הטלוויזיה אמנם העניקו למפלגתו מספר רב של מנדטים, 27, אך הסיכויים שיצליח להרכיב ממשלה עדיין פחותים, בוודאי במידה ומפלגת "יחד" בראשות אלי ישי תעבור את אחוז החסימה.

למרות זאת, הרצוג הוצג על ידי המנחה כ"ראש הממשלה הבא" והתקבל בקריאות "מהפך". "לפני יומיים הייתי בכותל והפקדתי פתק בו רשמתי שני פסוקים" אמר הרצוג בנאומו. "תפיסת העולם של המחנה הציוני היא גם שלום וגם צדק חברתי. עשינו הישג בלתי רגיל היום. מאז בחירות 92' לא הגענו לתוצאה כזו ואני מאוד גאה להיות כאן אתכם".

הרצוג, שאמנם נשמע קצת מנומנם, כמו הפעילים במטה, הבטיח שיעשה הכל כדי להקים ממשלה: "אני אעשה כל מאמץ כדי להרכיב את הממשלה הבאה. ממשלה טובה לישראל שתחזיר את המדינה להיות יהודית ודמוקרטית ושואפת לשלום".

הרצוג קרא למפלגות להתאחד ולהצטרף לממשלה בראשותו: "אני קורא לכל הסיעות החברתיות להתאחד תחת ממשלה בראשותי, ממשלת פיוס חברתי לישראל. ממשלה שתתן מענה למצוקות של האזרחים. הציבור רוצה שינוי ויש רוב לכך שיהיה שינוי אמיתי בישראל".

"לבני ואני הקמנו צוות משא ומתן ונעשה הכל בשביל להקים ממשלה בראשותנו. אין החלטות הלילה, לכן אתם יכולים ללכת לישון. אני רוצה לומר לכם תודה מעומק הלב".

מספר 2 ברשימה, ציפי לבני, אמרה כי "הציבור התייצב היום על שתי דרכים שונות, שני עולמות שונים ואנחנו עומדים בראש המחנה הציוני הרחב. הבחירות הוכיחו שהמחנה הזה גדול יותר מהמחנה הימני הקיצוני. דרכם אינה דרכנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר