'יהדות התורה' חגגה

ח"כ משה גפני: "כל מי שפגע בנו התרסק - ליברמן, בנט ולפיד"

ב'יהדות התורה' לא מתרשמים מהמדגמים שהעניקו להם שישה מנדטים ובטוחים כי השביעי ייכנס בתוצאות האמת • ח"כ משה גפני בנאומו: "כל מי שפגע בנו, התרסק - ליברמן, בנט ולפיד" • ח"כ יעקב ליצמן: "נדרוש את ביטול כל הגזירות ושינוי המצב הקיים" • צפו בחגיגות (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בחירות 2015 • הציבור בחר: במפלגת 'יהדות התורה' לא מתרשמים מהמדגמים שהעניקו להם שישה מנדטים, שם בטוחים בוודאות שהשביעי ייכנס בתוצאות האמת.

חברי הכנסת הגיעו בזה אחר זה למטה הראשי בבני ברק, ח"כ יעקב ליצמן התקבל בקריאות: "הו-אה מי זה בא? שר הבריאות הבא", ח"כ משה גפני התקבל בקריאות: "הו-אה מי זה בא? שר האוצר הבא".

הפעילים עקבו אחר הנתונים שזרמו מהמטות ולדברי עסקני 'דגל התורה' הם מגלים אופטימיות לאור הנתונים על מקומות חדשים בפריפריה בהם קיבלה יהדות התורה קולות.

במרכז נאומו התייחס ח"כ יעקב ליצמן לפניות, הן של ראש הממשלה בנימין נתניהו והן של יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג ואמר כי זה לא סוד שהיתה לנו מערכה קשה, והיו לנו גזירות.

ליצמן הצהיר כי הם ידרשו כמובן את ביטול הגזירות ושינוי המצב הקיים ויצירת מצב חדש, והוסיף כי גדולי ישראל יתכנסו ויחליטו בעניין הזה.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודה לראשי המטות וציין את העובדה שיהדות התורה פעלה הפעם לא רק בבני ברק ובירושלים אלא גם בפריפריה ואמר: "ראיתי חסידי גור לצד אברכים ליטאים, עובדים יחד באחדות מלאה בבתי ספר בדרום תל אביב".

גפני התייחס למפלה של כל המפלגות שלדבריו הציקו ללומדי התורה ולציבור החרדי ובכל פעם שהזכיר את אחד מהשמות שלהם, הפעילים קראו קריאות בוז ושרו "וקרני רשעים אגדע" ו"עוצו עצה ותופר".

גפני הזכיר את "ליברמן שהיה אחראי להרבה דברים וקיבל מפלה, הבית היהודי שגם לא אהבו אותנו ולא שיתפו איתנו פעולה מהתחלה - גם קיבלו מכה, ולפיד שהיה שר האוצר והיה אחראי לחוק הגיוס ולכל הגזירות, גם קיבל מפלה, זה מראה ש'דרך רשעים לא צלחה'".

"אנחנו עכשיו המפלגה הכי מחוזרת גם על ידי הימין וגם על ידי השמאל", אמר גפני בסיום דבריו.

ח"כ מאיר פרוש ציין את העובדה שלא תמיד חשוב הגודל של המפלגה העיקר הכוח הפוליטי שלה. "היום התחלנו דף חדש, פנינו לקואליציה, מעתה הדברים יראו אחרת".

ח"כ אורי מקלב דיבר על כל הגזירות הקשות ועל זה שגם מערכת הבחירות הייתה מורכבת אבל ברוך השם שהכל היה באחדות. מקלב הזכיר שאצלנו המנהיגים האמיתיים אלו מרנן ורבנן גדולי ישראל שההכרעה שלהם היא זו שקובעת אצלנו בניגוד למפלגות אחרות.

ח"כ ישראל אייכלר דיבר גם הוא באריכות על הגזירות ועל כך שכל מי שהתנכל לנו בקואליציה האחרונה חטף מפלה. הוא הביע תקווה שמעתה ואילך יווכחו כולם שלא היהדות החרדית היא הבעיה אלא היא מקור הברכה.

ח"כ מנחם אליעזר מוזס חגג את מפלת לפיד ואמר כי הוא חטף מכה והוסיף שאנחנו רואים שלא כל המיצר לישראל נעשה ראש ואנחנו ששמענו לגדולי ישראל ההצלחה הייתה איתנו ועכשיו נצא לדרך חדשה שתועיל ליהדות החרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר