לאחר ספירת 99% מהקלפיות

ניצחון ענק לנתניהו ולליכוד, יהדות התורה שומרת על כוחה

לאחר שבמדגמי הבחירות הסתמן שוויון במספר המנדטים בין 'הליכוד' ל'מחנה הציוני', תוצאות האמת מציגים דרמת ענק: מספירת 99 אחוזים מהקלפיות עולה שהליכוד זכה ב-29 מנדטים, המחנה הציוני ב-24 מנדטים בלבד. ש"ס עם 7 מנדטים, יהדות התורה שומרת על כוחה ומכניסה 7 מנדטים. מפלגת 'יחד' של ח"כ אלי ישי וברוך מרזל לא עוברת את אחוז החסימה. סיקור מיוחד ב"כיכר השבת" (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר תשע"ה | 18.03.15
נתניהו, אמש (Edi Israel/Flash90)

דרמה פוליטית: לאחר שבמדגמי ערוצי הטלוויזיה הסתמן שוויון בין "הליכוד" ל"מחנה הציוני", תוצאות האמת המגיעות מוועדת הבחירות המרכזית מספקות דרמת ענק בבחירות 2015. מספירת 99 אחוז מקולות המצביעים עולה כי הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו פותח פער משמעותי מ"המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני.

על פי הנתונים, הליכוד זוכה ל-29 מנדטים, בעוד המחנה הציוני זוכה ל-24 מנדטים בלבד. "הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות זוכה ל-14 מנדטים, "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד זוכה ל-11 מנדטים.

"כולנו" בראשות משה כחלון זוכה ל-10 מנדטים, "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט זוכה לשמונה מנדטים בלבד.

ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה ל-7 מנדטים ויהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים.

(Edi Israel/Flash90) (Hadas Parush/FLASH90)

"ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן זוכה ל-6 מנדטים, מרצ בראשות זהבה גלאון עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד. "יחד" בראשות אלי ישי אמנם גרפה מעל 100 אלף קולות, אך היא לא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הנתונים הללו, ראש הממשלה הבא של ישראל הוא שוב בנימין נתניהו, שיצטרך לקבל את המנדט מנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין להקמת ממשלה, אותה יצטרך להקים בשבועות הקרובים.

נתניהו בנאום הניצחון (צילום: מתוך ynet)

מוקדם יותר הלילה הגיע נתניהו לחגוג עם פעילי המפלגה. "כנגד כל הסיכויים השגנו ניצחון גדול לליכוד. השגנו ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד, השגנו ניצחון גדול לעמינו" אמר נתניהו, "אני גאה בעם ישראל שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לטפל ולעמוד על העיקר. לעמוד על הדברים החשובים לנו".

ראש המשלה הוסיף ואמר: "עלינו להקים משמלה חזקה ויציבה שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל" כאשר ברקע מאות תומכיו זועקים "לא רוצים אחדות, לא רוצים אחדות".

"אני יכול לומר לכם בבטחה שאנחנו עומדים לפני אתגרים מדיניים וביטחוניים. הבטחנו לטפל ביוקר הדיור והמחיה ואנחנו נעשה זאת".

"שוחחתי הערב עם כל ראשי המפלגות של המחנה הלאומי" סיפר נתניהו: "קראתי להם להצטרף אלי ולהקים ממשלה בישראל ללא דיחוי, כי המציאות אינה לוקחת פסק-זמן, אזרחי ישראל מצפי מאתנו שנקים במהירות ממשלה אחראית שתעבוד למענם, וכך נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר