ח"כי "דגל" נועדו עם מרן הגראי"ל

שלושת חברי הכנסת של 'דגל התורה' הגיעו למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, עדכנו אותו בתוצאות הבחירות ודנו עמו באפשרויות להצטרפות לקואליציה. תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כי דגל במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: כיכר השבת)

בחירות 2015 • היום שאחרי: שלושת חברי הכנסת של תנועת "דגל התורה" הגיעו בשעה האחרונה (רביעי) אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, על מנת לעדכנו בתוצאות הבחירות וכן להיוועץ עמו בסוגיית המשא ומתן הקואליציוני.

חברי הכנסת, משה גפני, אורי מקלב, ויעקב אשר - שמקומו בכנסת ה-20 עדיין לא מובטח, דיווחו לראש הישיבה על קידוש השם הגדול שנעשה, כאשר יהדות התורה הגדילה את מספר הקולות מבחירות 2013 בלמעלה מ-10 אלף קולות, זאת למרות הימנעות אנשי "הפלג הירושלמי" מהצבעה.

על פי חברי הכנסת, מרבית הקולות החדשים הינם מצביעים שומרי מסורת שאינם בהכרח דתיים, אולם התקרבו ליהדות על ידי חינוך הילדים במוסדות החינוך העצמאי ו'לב לאחים'.

"יש שינוי גדול ברחוב החילוני כלפינו וכבר ברוך השם כמעט ואין את השנאה שהייתה קיימת בעבר", דיווחו הח"כים למרן הגראי"ל.

הח"כים העלו בפני מרן הגראי"ל את האופציות האפשריות להרכבת הקואליציה וסיפרו כי שני המנהיגים התקשרו וביקשו לתאם עמדות ולפעול לצירוף יהדות התורה לממשלה בראשותם.

מרן ראש הישיבה נהנה מאוד מהקידוש השם הגדול וניתח את הסוגיות העומדות על הפרק על משמר עולם התורה והיהדות החרדית, כשהוא מדגיש את הנקודות העיקריות החשובות לקראת כניסה אפשרית לקואליציה.

יצויין כי בתנועה הליטאית דגל התורה עדיין לא איבדו את התקווה לזכות גם במנדט השביעי.

(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר