בגלל ה-5 מנדטים: גלאון חוזרת מההתפטרות

אחרי ספירת המעטפות הכפולות, וקבלת התוצאות הסופיות לפיהן מרצ מקבלת 5 מנדטים, יו"ר המפלגה זהבה גלאון הודיעה כי היא חוזרת בה מהתפטרותה אמש (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(גילי יערי - פלאש90)

בחירות 2015: יממה לאחר שהודיעה על התפטרותה מהכנסת, בעקבות הכישלון שהסתמן בבחירות, יו"ר מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון חזרה בה מהחלטתה.

החלטתה לפרוש התקבלה לאחר שהמפלגה עמדה אתמול על ארבעה מנדטים בלבד, ואילו הבוקר כשנספרו קולותיהם של החיילים והמעטפות הכפולות קיבלה המפלגה מנדט נוסף ובכנסת הבאה יהיו לה חמישה נציגים.

בעקבות כך אמרה גלאון הבוקר כי "מרצ קיבלה את המנדט החמישי מתומכים צעירים, מחיילי צה"ל, שהעלו את שיעורי התמיכה במרצ. בנסיבות שנוצרו מדובר בהצלחה כנגד כל הסיכויים".

"מרצ שמרה על מספר המצביעים, כ-170 אלף, לעומת הבחירות הקודמות. התרגשתי מאלפי הפניות שקיבלתי, מהתמיכה ומהעידוד. אנחנו נכנסים לתהליך בנייה מחדש של מרצ ושל השמאל בישראל", הוסיפה.

עוד אמרה גלאון: "אנחנו נכנסים לתהליך בנייה מחדש של מרצ ושל השמאל בישראל, אותו אוביל עם חברותיי וחבריי לסיעה ויחד נניף מול ממשלת הימין את דגל השלום, הצדק החברתי, השוויון והמאבק בגזענות בחזית הפרלמנטרית והחוץ פרלמנטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר