אבו עזראל: האיש שמטיל אימה על דאע"ש

הכוכב החדש בעיראק הוא לוחם מסתורי המטיל אימה על כוחות המדינה האיסלמית. סרטון בו הוא נראה לוחם על אופניים ברחובות תיכרית הפך אותו לגיבור לאומי ומושא הערצה (מגזין)

יכול ללמד משהו גם את זקני השבט: אבו עזרוואל (צילום: טוויטר )

עם זקן סבוך, ללא שפם וגרזן מטיל אימה הפך אבו עזראל לסמל הכוחות הלוחמים בדאע"ש בעיראק. הלוחם המסתורי יצא מאלמוניותו, לאחר פרסום הסרטון שלעיל, בו הוא נראה רוכב על אופנים ברחבי עיר הנפט תיכרית ללא נשק.

אבו עזראל הפך לכוכב גם בטלוויזיה המקומית המנסה לספק לעיראקים המיואשים גיבור בדמותו. ואכן, ההיסטוריה של הלוחם לא אכזבה את מגישי החדשות העיראקים. אבו עזראל, ככל הנראה בן 40 מרצה לשעבר באוניברסיטה, שעזב את כל ענייניו כדי להצטרף לכוחות הלוחמים בדאע"ש.

(צילום: טוויטר )

על פי דיווחים בכלי תקשורת בעולם, הכוכב-לוחם, היה בעברו אלוף עיראק בטקוואנדו, אך לא ברור אם הפרסום נעשה כדי להעצים את התהילה ממנה נהנה האיש. בין כך ובין כך, אבו עזראל הפך לכוכב רשת, לאחר שהעלה מספר סרטונים בהן הוא נראה צוחק ללוחמי דאע"ש, באחד מהם הוא מחפש כלי להכנת תה בבסיס של דאעש.

סרטוני ההומור, יחד עם האגדה על כוחו הרב יצרו לאבו עזראל, מעריצים מהעולם החלו להעלות לרשת היוטיוב סרטונים עם קריאות האהדה ללוחם שנראה כסמל לתקווה כל שהיא לעם העיראקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר