נאום המפסיד

ישי: "לא מתחרט; מרן חזה שאם דרעי יחזור ש"ס תרד"

125,106 קולות קיבלה מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי אך נותרה מחוץ לכנסת לאחר שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה • במסיבת עיתונאים שכינס, אמר ישי כי הוא לא מתחרט על המהלך, טען לרמאות וזיופים בבחירות שהם יבדקו ועקץ את דרעי: "הרב עובדיה חזה שהוא יחזור וש"ס תרד ב-30 אחוזים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: גיל יוחנן - ynet)

נאום המפסיד: 125,106 קולות קיבלה מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי בבחירות לכנסת ה-20, אך נותרה מחוץ לכנסת לאחר שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה עם חסרון של כ-11 אלף קולות.

בהפסדו בבחירות ובכך שהמפלגה נותרה מחוץ לכנסת, גרם ישי נזק לכוח החרדי שבכנסת היוצאת עמד על 18 מנדטים וכעת עומד על 13 מנדטים בלבד, וכן הזיק לכוח של מפלגות הימין בכנסת, באיבוד ארבעה מנדטים.

בעקבות ההפסד, כינס היום (חמישי) ישי מסיבת עיתונאים מיוחדת במלון 'פרימה' בירושלים בו הבהיר כי הוא יודע להפסיד בכבוד אך עם זאת אמר כי הם בודקים את כל הטענות לזיופים בבחירות.

"בראשית דבריי אני רוצה להודות לבורא עולם, למרן ולבני המשפחה והפעילים והמצביעים", פתח ישי את דבריו, "למעלה מ-120 אלף מצביעים, ורבבות מצביעים שקולם לא נודע - שעוד נבדוק אותם".

"ההצלחה הגדולה, לבד העובדה שלא נכנסנו לכנסת, אבל ההצלחה של הרוח הגדולה של ציבור גדול שאמר לנו כן, אבל לצערי הרב בכוונות גדולות של גורמים כאלו, שעבדו נגדנו", אמר ישי.

"תנועת הבשורה ממשיכה לעבוד ותמשיך לעבוד", הוא מבטיח, "אני למעלה מ-30 שנה משרת את הציבור ואני אמשיך בכל כוחי לסייע לציבור. אני לא מסוג הפוליטיקאים שאומר לכם 'עכשיו אני אעשה לביתי', התשובה היא לא, אמשיך לעשות לעם ישראל, נמשיך גם אם לא באמצעות הכנסת, נמשיך לסייע לציבור, אנחנו נהיה כאן לשמור עליכם".

"במערכת פוליטית יש נצחונות והפסדים, צריכים לדעת להפסיד בכבוד, זה גם חשוב ומכובד", טען ישי אך הוסיף כי "מערכת רמאות וזיופים כל כך גדולים, של מאות ואלפים, יש הוכחות, נבחון ונבדוק את התוכן ואת האפשרות לעתור לבית המשפט. אם אכן זה מה שקורה נעמוד על זה, אבל אם התוצאה אמיתית נלמד להפסיד בכבוד".

ישי אמר כי הוא סומך על רשויות החוק. "העם אמר כן, לקבל למעלה מ-120 אלף קולות, היסטורית זו אמירה בלתי רגילה, למרות חבלות קשות בכל מערכת הבחירות - גם בבחירות הקרובות נרוץ וגם ברשויות המקומיות נרוץ", הבטיח ישי.

ישי סיפר: "אנחנו הקמנו מוקד לבדוק את הזיופים, אלפים הגיעו לקלפיות ולא ראו את האותיות 'קץ'. הרב צמח מזוז הגיע לקלפי ולא מצא את האותיות".

"אין לי שום חרטה על המהלך שלי, אני שמח בזה", אמר ישי למרות ההפסד, "המהלך הוא מהלך גדול. שם לא היה מה לעשות. אין לי שום חרטה שאני לא בתנועת ש"ס. יש לי אהבה גדולה למצביעי ש"ס, תפרידו בין העומד בראשה למצביעים, הפרדה מוחלטת".

"אם היה אחוז הצבעה רגיל היינו יותר מארבעה מנדטים, אם הפעם לא עברנו - בפעם הבאה נעבור, אם המפלגות, לפחות ש"ס, לא הייתה מנהלת מאבק כל כך בזוי, לא היו מנהלים מלחמה, כל כך מזוהם, אז היום הכוח החרדי היה גדול", טען ישי והוסימ: "מרן סייע לי מהשמיים, העובדה שאני כאן וחזק".

ישי התייחס שוב לקלטת ואמר כי "יש צעדים כל כך קשים שאם הם היו יוצאים ש"ס לא הייתה עוברת את אחוז החסימה, את זה לא רציתי, אם זה היה קורה אריה דרעי היה צריך ללכת הבייתה. מעולם לא הוצאתי קלטת, ולא אוציא, הקלטת נמצאת במקום מסויים, אני לא אזהם את המידות שלי".

"אנחנו הלכנו למלחמה, המפלגה היחידה מקום המדינה שהתנהלה ברוח חיובית ובאהבת עם ישראל זה תנועת יחד. קיבלנו הרבה יותר ממה שש"ס קיבלה בפעם הראשונה", אמר ישי.

ישי בחר לחבוט בדרעי ואמר כי "הרב עובדיה יוסף ראה ברוח קודשו לפני מספר שנים שאם דרעי יחזור, ש"ס תרד בשלושים אחוז, וזה קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר