מודיעין עילית

תקף ילדות חרדיות, המשפחות מסרבות להתלונן במשטרה

למרות שעל פי החשד ביצע מעשים חמורים בילדותיהן, המשפחות המתגוררות בעיר מודיעין עילית מסרבות להתלונן נגדו והמשטרה מתקשה באיסוף הראיות לכתב אישום (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: יונתן סינדל - פלאש 90, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

למרות שעל פי החשד ביצע מעשים חמורים בילדותיהן, משפחותיהן המתגוררות בעיר החרדית מודיעין עילית מסרבות לשתף פעולה עם המשטרה ובשל כך המשטרה מתקשה באיסוף הראיות נגדו וישנו חשש כי התוקף לא יואשם.

מדובר בתושב העיר החרדית בני ברק בן 30 בשם א"ב, שעל פי החשד נהג לתקוף ילדות במשך שש שנים, ורק בשבוע שעבר נעצר על ידי המשטרה לאחר שתקף ילדה כבת 5 בחדר המדרגות.

המשטרה התחייבה בדיון בהארכת מעצרו להגיש בקרוב כתב אישום נגדו אולם על פי הדיווח באתר וואלה, משפחות הילדות מסרבות לשתף פעולה לאחר שרבנים חתמו על הסכם עם החשוד, לפיו הוא יעבור טיפול פסיכולוגי ורפואי.

במשטרה טוענים כי החשוד הפסיק את הטיפול על דעת עצמו ובכך הפר את ההסכם שנחתם באופן לא חוקי לכאורה. עם הפסקת הטיפול הוא תקף כאמור את הילדה כאשר ניסתה לעלות לביתה.

הילדה החלה לצעוק לעזרה, ובשל כך שמעו אותה אביה ושכנים שהחלו במרדף אחר החשוד שניסה להימלט, ולאחר זמן קצר הוא נתפס.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו תוך דקות ספורות, ועצרו את החשוד שבחקירתו הראשונית הכחיש את המיוחס לו.

"בחלק מהמקרים חלה התיישנות, אבל לצערנו בחלק אחר מהמקרים בני משפחותיהן של הילדות סירבו לצאת נגד פסק הרבנים, שקבעו אז לא לעדכן את המשטרה, וסירבו לשתף פעולה ולמסור עדויות", אמר גורם במשטרה לוואלה.

מעצרו של החשוד הוארך על-ידי סגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופט בני שגיא, עד יום ראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר