התנועת לאיכות השלטון נגד מינוי דרעי לשר הפנים: "איפה הבושה?"

התנועה לאיכות השלטון פתחה במאבק כנגד האפשרות שיו"ר ש"ס אריה דרעי ימונה לתפקיד שר הפנים. בעצומה שהפיצו נאמר: "דרעי ניצל את תפקידו במשרד לעבירות חמורות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • הרכבת הממשלה: התנועה לאיכות השלטון יוצאת (חמישי) במאבק נגד אפשרות שיו"ר ש"ס אריה דרעי ימונה בממשלה הבאה לתפקיד שר הפנים. בין היתר, הפיצו בתנועה עצומה עליה חותמים אזרחים המבקשים מנתניהו למנוע את מינויו של דרעי לתפקיד.

בעצומה נכתב: "אחרי שהורשע בשוחד, מרמה והפרת אמונים, אחרי שהוטל עליו קלון, אחרי שבית המשפט קבע שהוא ניצל את מעמדו ותפקידו הציבורי בשביל לשלשל לכיסו כספי ציבור במיליונים - אריה דרעי ימונה כשר הפנים? משרד המנהל תקציבי ענק ובדיוק אותו משרד אותו דרעי מכיר טוב טוב כאשר כיהן בו וניצל את תפקידו זה לעבירות חמורות של גניבת כספי ציבור - אין גבול לבושה?".

עוד אומרים חותמי העצומה: "חייבים למנוע מזה לקרות ועכשיו הזמן להשמיע כאן קול צעקה ציבורי שראש הממשלה לא יוכל להרשות לעצמו להתעלם ממנה! אריה דרעי לא יכול להתמנות כשר בממשלה ובטח לא כשר הפנים".

איציק סודרי, מקורבו של דרעי הגיב בטוויטר לעצומה: "241.200 אלף הצביעו לש'ס ואריה דרעי. מי אתם ׳התנועה לאיכות הלובן׳ או בשמה המתחפשת ׳התנועה לאיכות השלטון׳ שתקבעו לנו מה לעשות? עופו מחיינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר