יומיים לאחר הבחירות

מרן הרב שטיינמן: הרשעים הושפלו, אבל זה לא מספיק

"הראנו הקב"ה במפלת הרשעים; אותם שרצו לקעקע תורה מישראל, השפילם הקב"ה מאד. עלינו לזכור שעדיין הם לא כלו לגמרי", כך הגיב מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לתוצאות הבחירות לכנסת ה-20 ולמפלה שספגו "הבית היהודי" ו"יש עתיד". ראש הישיבה הוסיף: "יש להתפלל שכל הרשעה כעשן תכלה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: מנדי הכטמן)

הרב משה יהודה שניידר, המשמש כ"חברותא" של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, פרסם הערב (חמישי) את תחושותיו של מרן ראש החשיבה לאחר הבחירות, ריבוי הקולות והמצביעים לצד איבוד המנדטים לכוח החרדי.

"מרן אמר לחזק את כל אלה שמסרו כוחם ונפשם בימים ובשבועות האחרונים למען הרבות כבוד שמים" כותב הר' שניידר, "שיידעו כי שכרם גדול בשמים, במה שפעלו לזכות אחרים בקידוש השם, ואין נפקא מינה לכמה מנדטים זה פעל, אלא עליהם לשמוח בשכרם הגדול השמור להם למעלה, לקידוש השם הגדול שעשו".

"וכאשר בא אחד מהתלמידי החכמים היקרים וסיפר לראש הישיבה שפעל להוסיף הרבה קולות לרשימת יהדות התורה ורוצה ברכה לאיזה עניין, בירכו מרן אך לאחר מכן קרא לו בחזרה ושאלו "האם כדאי להפסיד את השכר בשמים למצוה גדולה כזו, ולקבלו כאן בעולם הזה?"

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד בשדה התעופה, הבוקר. מפלגתו ספגה מפלה בבחירות לכנסת (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

"אותו ת"ח טען שאינו רוצה לוותר על שכרו בעולם הבא - אלא שרוצה לקבל גם כאן" מספרר הרב שניידר וממשיך: "אמר לו ראש הישיבה האם הוא יותר טוב מיעקב אבינו, שכתב רש"י בתחילת פר' וישב לא דיין לצדיקים מה שמזומן להם בעולם הבא, אלא שמבקשים גם בעוה"ז?".

הוא מצטט את ראש הישיבה שאמר: "הראנו הקב"ה במפלת הרשעים, כאשר אותם שרצו לקעקע תורה מישראל, השפילם הקב"ה מאד. אך אומר רבינו שעלינו לזכור שעדיין לא כלו לגמרי... וצריך להתפלל שכל הרשעה כולה כעשן תכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר