לאחר ההפסד

הרב מזוז: "ש"ס גרורה של ג', היא תעבור מהעולם"

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', הגאון רבי מאיר מזוז, התייחס לראשונה להפסד הגדול של מפלגתו בבחירות ופתח במתקפה חזיתית נגד תנועת ש"ס: "רבנים באו אלינו בדמעות ואמרו 'החתימו אותנו בכוח'. ש"ס גרורה של ג' והיא תעבור מהעולם. הקדוש ברוך הוא לא יסלח על דבר כזה" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מזוז ואלי ישי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015 • ההפסד: מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז התייחס אמש (חמישי) לראשנה להפסד הגדול של מפלגת 'יחד' שלא עברה את אחוז החסימה ונשארה מחוץ לכנסת ה-20 תוך שהיא מאבדת לציבור החרדי ולימין בישראל 125 אלף קולות.

בשיעור שמסר הרב בישיבת "כיסא רחמים", פתח הרב במתקפה: "קיבלנו למעלה ממאה ועשר אלף קולות. ואני אחד מול מאות רבנים שרימו אותם, שקנו אותם ושאיימו עליהם, ואני יודע את זה בבירור".

הגר"מ מזוז תקף את מה שלטענתו ש"ס עשתה כאשר החתימה בכוח רבנים: "יש כאלה שלא חתמו עד הרגע האחרון, ואני יודע שפנו אליהם בהתחלה, לא רצו, לא רצו. איימו עליהם, הם באו אחר כך בדמעות שליש ורעד, הסבירו לנו בדמעות שליש 'החתימו אותנו בכוח'. זה בחירות? זה לא בחירות!".

"יש כאלה שרימו אותם, אמרו להם 'אנו עושים למען תלמודי תורה, למען מקוואות, למען שלא יוליכו את ישראל לאיבוד' כאילו שאם תקום מפלגה של אלי ישי ייסגרו מקוואות וייסגרו תלמודי תורה".

באתר 'וואלה' הובאו ציטוטים נוספים של הגר"מ מזוז בהם הוא תוקף בחריפות את ש"ס: "ש"ס היא גרורה של ג', אין לה שום דבר משלה. היום אין להם מה למכור. שום דבר. היא מיותרת, צריכים אותך רק בזמן הבחירות".

הרב מזוז תקף אישית את יו"ר ש"ס אריה דרעי שזכה לתמיכה של מרבית רבני הציבור הספרדי ואמר: "הוא מרמה, מעוור, מטפש ומסמא את עיני הרבנים כולם. רוכב עלינו ועושה מה שלבו חפץ. אתם חושבים שהקדוש ברוך יסלח לדבר כזה? לא יסלח לו. אין דבר כזה בעולם. עם שקר אי אפשר לחיות".

"יום יבוא וידברו על ש"ס בלשון עבר, היה הייתה תנועה אחת, אבל המנהיג אותה לא ידע איך להנהיג, הוא לא יודע איך להנהיג ביושר", הוסף הרב מזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר