לפוליטיקאים אכפת רק מהכיסא

כל חברי המפלגות מתנהגים כמו ילדים בגן ועושים בושה וכלימה למדינת ישראל. 97% מהם רוצים רק כיסא, מכונית, שומרי ראש, צילומים ותקשורת - חוסר אכפתיות למדינת ישראל (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
(תאיר נרי)

בורא עולם - העולם הזה שלו! ירצו או לא ירצו, בסופו של דבר הוא ינצח את כולם. לא נותנים לו להיכנס בעולם הזה, אבל הוא יכנס, יטהר ויזכך את כל מדינת ישראל ארץ הקודש וכל העולם. העולם הגיע לקיצו. העולם לא יכול להמשיך במצב הזה, שבעה מיליארד אנשים חיים בעולם וכל שנייה שהעולם ממשיך להתקיים - זה נסי ניסים!

בכל שנייה יכולים לעוף טילי אטום בעולם, ולא אחד - אלפי טילי אטום יש בעולם. יום בא ויום הולך ואנשים חיים באשליות, חיים בסוג של דמיון שהכל מובן מאליו. אם בורא עולם לא היה עוצר את השימוש בטילי האטום בעולם - העולם היה נחרב מזמן. העולם נמצאה בסכנה מתמדת בכל שנייה ושנייה. פתאום יכולים לעוף טילי אטום, ארבעה טילים כאלה, חס ושלום, ולא יישאר בעולם זכר של אדם, חיידק, ציפור או עץ, כדור הארץ יהיה ריק.

אז בורא עולם אומר לכל העולם ולמדינת ישראל: היהודים שבעולם יעלו דחוף לארץ ישראל, והיהודים בארץ ישראל יקיימו את עשרת הדיברות, יחזרו בתשובה ויהיו בני אדם, יאהבו את הטוב ויבחרו בטוב. מי שעיניו בראשו, מי שהוא חכם, נבון ומשכיל - מקיים את עשרת הדיברות. מי שהוא פרימיטיבי - לא מקיים.

העולם הרע הגיע לקיצו, ובורא עולם רוצה לגאול את היהודים בארץ ישראל. בורא עולם רוצה להמליך את מלך המשיח, בורא עולם רוצה עולם חדש. כדאי ליהודים כולם לשמוע בקולו של הקדוש-ברוך-הוא!

בבחירות האלה, כל חברי המפלגות מתנהגים כמו ילדים בגן ועושים בושה וכלימה למדינת ישראל. 97% מהם רוצים רק כיסא, מכונית, שומרי ראש, צילומים ותקשורת - חוסר אכפתיות למדינת ישראל. שייקחו את עצמם ברצינות, כי בורא עולם הוא שיחליט מי יהיה בממשלה ומי ישמור על ארץ הקודש ואדמת הקודש. צריך להתנהג באיפוק, וטוב שכל אזרח יהודי יידע שהוא יהודי, ואין לו שום מקום אחר בעולם, רק בישראל. לא רק זה, מיליוני יהודים יגורשו במכות ויבעטו אותם לארץ ישראל. אזרחי ישראל - לא להיכנע למילים היפות של המפלגות כדי להחליט במי לבחור. הביטחון יהיה אותו הדבר והכלכלה לא תשתנה לרעה לעולם, תהיה תמיד טובה במדינת ישראל!

אנחנו בתקווה גדולה, שבורא עולם יכניס במוחם של האזרחים היהודים לבחור במחנה הימין! ארצות הברית עוזרת לשמאל להיבחר, כדי שאובמה יקיים את המילה שלו בעולם, לעשות שני עמים שיהיו כפופים לארצות הברית ולא לרוסיה. יהודים להתעורר ולפקוח עיניים! צריך לעצור את הייעוץ הזורם מבחוץ שמטרתו להכשיל את מדינת ישראל! לארצות הברית לא אכפת מי יגור במדינת ישראל, היא רק רוצה לשלוט במדינת ישראל ובמזרח התיכון ועושה הכל כדי שהרוסים לא ישלטו במזרח התיכון.

ליהודים אין לאן ללכת, ההיפך, מגרשים אותם מכל העולם לישראל ואין להם עוד מדינה! אבל לכל הערבים שנמצאים ברצועת עזה וסביב ישראל יש את סוריה, לבנון, עיראק, תורכיה, מצרים, יש להם איפה לגור. ליהודים אין לאן ללכת.
כל ארצות ערב מחכות ורוצות שהשמאל יעלה, בכדי לנגוס באדמת הקודש, להשמיד, חס ושלום, את אדמת הקודש ארץ ישראל ואת היהודים.

לכל המפלגות הדתיות יש טינה ולכן יש התפלגות. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל המפלגות הדתיות יקיימו את עשרת הדיברות, יתלכדו ויהיו כאחד – אז, תהיה להם ממלכה חזקה במדינת ישראל.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני בגבול מצרים ורצועת עזה, אין שם רוגע, זה השקט שלפני הסערה. להיות דרוכים, ערניים ולפקוח עיניים עשרים וארבע שעות. צה"ל ימלא תפקידו בנאמנות, לא מעניינות הבחירות, אין אמונה בגויים! חלק גדול מהערבים בתוך מדינת ישראל מסוכנים יותר מהערבים שמחוץ למדינה - יש להם דאע"ש וחמאס משלהם. במזרח ירושלים יש קנוניה כבדה של חמאס ודאע"ש. אלה מישראל שמתגייסים לדאע"ש - שוחטים אותם, אומרים שהמוסד שלח אותם לרגל. בישראל חושבים שאם ערבי מחייך ואומר 'בוקר טוב' ליהודי, הוא אוהב אותו - עשיו שונא ליעקב עד היום הזה!

יהודי צריך לאהוב יהודי אהבת חינם ואת הקדוש-ברוך-הוא - אין עוד מלבדו!

החמאס, הפלסטינאים ואבו מאזן ממשיכים לחפור ולשקם מנהרות, מביאים תחמושת וטילים שהיו מוסתרים הרבה שנים במדבר סיני. הם גם מייצרים תחמושת בכמות אדירה למלחמה שהם רוצים לעשות, חס ושלום. אם הם היו רוצים שלום, היו בונים בניינים וגורדי שחקים ברצועה עזה. אם הערבים סביב ישראל ובתוך ישראל רוצים שלום, שילכו לגור במדינות ערב ושלא ישקמו מנהרות ולא יעשו תוכניות להשמיד את מדינת ישראל.

איראן שמחה על ההפקר, צוחקת על כולם, יודעת שארצות הברית זקוקה לה מאוד כי היא פוחדת שרוסיה תשלוט באיראן. סוריה נמחקת ונמחקת - תכלה מן העולם.

תורכיה מלאה בדאע"ש, שלא מאפשר לה לעשות כלום. ארדואן פוחד פחד מוות שיערפו את ראשו. דאע"ש שולט חזק בתורכיה, הם מתרבים כמו נמלים.

ירדן מחכה שהשמאל יעלה וייתן להם, חס ושלום, חלקי אדמה כדי שישימו את הפליטים בין ישראל לירדן ויסבכו את הפליטים עם ישראל.

במצרים, חמאס, דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים, ממשיכים בדרך שלהם להפוך את מצרים שתהיה כמו סוריה.
חיזבאללה ונסראללה מחכים, לא עושים כלום. ישראל פוקחת עיניים ולא מאפשרת לתחמושת לעבור מאיראן לנסראללה ולחיזבאללה.

בעיראק ממשיך סדום ועמורה. בורא עולם יהרוס וְיִמְחַק מעל פני כדור הארץ כל ארץ או מדינה, נשיא או ראש מדינה, שירצו לפגוע במדינת ישראל ולקחת חלקים ממנה. בורא עולם יביא עליהם אסונות טבע שלא דמיינו בדמיונות הכי גרועים. ארץ ישראל, אדמת הקודש, שייכת אך ורק לקדוש-ברוך-הוא וליהודים התמימים והנקיים שגרים בה ולא לאף אחד אחר!

יימשכו השיטפונות והגשמים חזק יותר. יימשכו רעידות האדמה חזק יותר. יימשכו החום והאש חזק יותר. יימשכו סיבוכים של מטוסים ומסוקים, אוניות, אוטובוסים ומכוניות. האנטישמיות תמשיך יותר ויותר חזק.

כל היהודים בעולם: להגיע דחוף לישראל. פתאום יבעטו את כולם, שבעה מיליארד אנשים יתנפלו על היהודים – פתאום!
כל אנשי הצווארון הלבן והשחור, אנשי הזימה והשוחד, הרמאות והגניבה, המלשינים והמסכסכים - יתגלו כולם אחד אחד.
כל גדולי ורבני ישראל חייבים לארגן ולערוך תפילות בכל בתי הכנסת, ביום שלישי, בוקר יום הבחירות, בכדי לבטל את הגזרה המרחפת על מדינת ישראל.

למדינת ישראל ארץ הקודש יהיה רק טוב, רק טוב ולא יחסר לה כלום. איך שנגאלו עם ישראל ממצרים - שיגאלו השנה הזאת בראש חודש ניסן! שיהיה אור גדול לעם ישראל בראש חודש ניסן! איך שמבערים את החמץ - כך יבערו את הטומאה והרוע מהיהודים וממדינת ישראל.

אמונה של יהודים בבורא עולם נותנת להם חיים, פרנסה טובה ובריאות טובה! יהיה חג פסח טוב לעם ישראל, האור הגנוז יתלבש על עם ישראל בפסח. בשמיים מחכים להמליך את מלך המשיח יותר מאשר בארץ!

רק בורא עולם ממליך את מלך המשיח, רק בורא עולם מלמד אותו, אף אחד לא יכול ללמד את מלך המשיח, רק בורא עולם ורק בורא עולם יכול להמליך אותו!

מלך המשיח לא שייך לאף אדם רק לבורא עולם ישירות!

נמסר ביום ראשון, כ"ד אדר תשע"ה (15.3.15)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר